Gå til innhold

Neste treff i Narvik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor ska vi neste gang, va vel ikke helt enighet om d? Æ føre opp det som flest vil så skrik ut:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia. Æi var jo ei av de som gjerne ville prøve MamaMia på Frydenlund, så jeg stemmer for det:)

Hilsen Hanne-Marit.

Skrevet

heia-æ vil åsså prøve mamamia på onsdag kl.20-klæm fra ho marianne

Skrevet

Æ har bare vært en gang på Mamamia, å va ikke helt fornøyd me maten der! Men flertalle bestemme jo;) Hvis vi sku følge den vanlige rekkefølgen så e de vel Viva Italia som står for tur!

Skrevet

Da prøve vi MamaMia da å så får vi se på oppmøtet, maten å servicen den her gangen om d e nå vi vil fortsette me. Har ikke vært der sjøl så d e verd et forsøk for min del. Håpe at folk kommer sjøl om d e litt uenighet om plass. Så blir d Viva Italia neste gang:-)

Skrevet

hallo-nu må vi jo være voksne folk her ....den som klage på mamamia,kan jo bare la være å komme på dette treffet...har vært der mange ganger og det er ingen feil med maten og servicen.....

Skrevet

Æ har å bare vært en gang på MamaMia å va ikke fornøyd m maten eller servicen der, men sir som Marianne, kommer dit flertallet bestemmer.

Skrevet

Æ blir me uansett kor det blir, selv om det ikke e favoritt plassen. Godt å variere litt. Vi må jo dra på de få spiserian som finnes her i byen, e jo ikke så mange av de... ;)

Har jo hjemme eksamen, men skal slit mæ laus fra bøkern. Mat må man jo ha :)

Skrevet

Eg kommer. Har ikkje vært på mammamia før, så detta blir jo spennanes....Syns i alle fall at plassen har et passanes navn tel Bim-treff;)

Skrevet

Æ kommer idag, trur stina å sku kom=)

Skrevet

E i dårlig form, hodepine å kvalm... blir å holde mæ hjemme i dag.

Kos dåkker - håpe maten smake :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...