Gå til innhold

Jordmor, lege eller annenhver gang hos hver?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg går til legen min første gangen, så går jeg til jordmor etterpå, hun gjør jo akkurat det samme som han, bortsett fra underlivsundersøkelsen, og den trenger jeg ikke hver gang :)

 

gå dit du føler for, der du trives best og slapper godt av, der du får svar på det du lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør samme som deg silje. Var til legen i dag, og han sa at siden dette var mitt første svangerskap anbefalte han meg å ta de fleste gangene hos jordmor. Man har ofte flere "dumme" spørsmål første gangen, og har kanskje behov for å snakke om hvordan man føler seg og liknende. Dette er det ofte bedre tid til hos jordmor, ihvertfall i følge min lege.

 

Men absolutt enig med deg silje, man bør gå der man trives best:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma'n til go'gutten

Kommer jo helt an på jordmora og legen da..hvem du liker best.. Jeg hadde tenkt å gå annenhver gang, men etter en gang hos jordmor gikk jeg aldri mer dit. Henne likte jeg ikke i det hele tatt! Men legen min (kvinnelig) er jeg SÅ fornøyd med, kjempekoselig og omtenksom dame. Ringte meg til og med for å høre hvordan det gikk med meg noen dager etter jeg hadde vært til ul fordi jeg trodde jeg hadde mista. Så denne gangen tror jeg også jeg kommer til å gå til lege hver gang. Eller mulig jeg tester ut jordmora her i byen siden jeg har flytta (og legen min er 30 min unna), men mest frista til å fortsette med å gå til legen min hver kontroll dette sv.skapet også.

 

Jeg foreslår at du prøver en gang hos jordmor og en gang hos lege før du bestemmer deg!:) Går jo an det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...