Gå til innhold

tynn utflod


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen andre har tynn, gjennomsiktig utflod.

Vet ikke om det har noe med at jeg går på hormon preparatet crinone å gjøre.

Går det ann å lekke fostervann allerede i uke 8+4? Noen som vet hvordan det føles å lekke fostervann?

Huff det er så dumt å bli redd for alt mulig, men har vært gravid tidligere, og da var utfloden andreledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har tynn og blank utflod... men det tar jeg som et godt tegn bare jeg :) hehe

 

er 4+3 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også veldig tynn blank utflod, og har hatt de samme tankene som deg ang. fostervann. Jeg går også på crinone og er også 8+4 i dag, så du er ikke alene. Godt jeg fant dette innlegget, for da ble jeg litt beroliga:) Har også lest at en kan få mye utflod ved bakterie forandringer der oppe, og det blir vel litt forandringer når vi putter crinonen oppi der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei llletrulte. så bra å høre at vi er i samme båt. Vi får krysse fingrene for at det bare er hormonelt dette. Er så lei av å ta den crinonen. Hvor lenge skal du stå på den? Skal du søke om å få noen av kostnadene dekket? apoteket sier nemlig, det går ann å prøve, og da får man 90%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ny ul. til neste fredag, og skal da spørre om jeg kan slutte, eller begynne å trappe ned hvis alt ser bra ut. Hviste ikke at man kunne få det dekket, hva skal til for at du kan få det? Er jo dyre saker!! Er vel mest samboern min som er lei crinonen, blir jo lite sengekos;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja lite senkekos her også. Blir jo mye styr når denne crinonen kommer ut i forskjellige farger. Har ikke vært få ganger jeg har lurt på om det er blødninger. I dag har det vært litt svart. HMM... skal på ul til uken jeg og, så da håper jeg vi får se det lille hjertet slå igjen. Er så fantastisk syn!! God helg. Skal se etter deg her inne. Vi er jo i veldig lik situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gudsjelov ikke hatt så mange rare farger på crinonen, hadde blitt nervevrak hvis den skulle bli brun, eller rød, er jo nokk nervevrak fra før!!!!

Har du vært på noen ul? Jeg var forrige fredag, og fikk se hjerte slå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at crinonen kan være missfarget når den kommer ut igjen. har vært på ultralyd ja. va ett søtt lite hjerte som slo som bare det.

Hvilke symptomer har du ellers da lilletrulte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt det med missfargingen jeg også, men har ikke opplevd det ennå. Tror ikke jeg har så sjøre slimhinner når jeg er gravid, hver gang jeg har begynt å blø, eller fått farget utflod har det desverre vært slutten. Av symptomer har jeg ømme bryster, samt brekninger hvis jeg ikke passer på å spise jevnelig, samt veldig dårlig matlyst. Har du mistet mange ganger? Selv har jeg mistet 4 ganger på rad(2ma2sa), så satser på at alle gode ting er 5;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen lilletrulte

Jo jeg har mistet 3 ganger 1MA,1SA og 1xu. det har vært ett tøft år. Så for meg er der veldig spennende nå. Prøver liksom alt nytt denne gangen. I tillegg til crinonen står jeg på fragmin og albyl-e.

Mine sympt er som dine, men er og trett og noe svimmel. skal på ul på tirsdag, så det blir veldig spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul til fredag, og er utrolig spent. Med den ene ma døde spiren i 8+3 så er spent om jeg har klart meg over den milepælen. I tillegg til crinonen går jeg på berberis fructus d4, wild yam og stor dose reseptbelagt folat. Har jo to barn fra før som kom uten problemer, så jeg tror ikke det er noe galt med tykkelsen på blodet mitt. Skal krysse fingrene for at det går bra for deg til tirsdagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Lilletrulte!

Alt så helt fint ut på ultralyden:)

Uke 9+ i dag, akkurat slik jeg trodde. Hjertet slo så fint, og det med udfloden var normalt forstod jeg. Så ihvertfal ut som forsteret hadde nok vann rundt seg.

Er så glad..... Krysser fingrene for deg og på fredagen. Du må si i fra hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var godt å høre!! Du kan jo begynne å puste letta ut nå:) Har tenkt på deg i dag, og kryssa fingra;) Er så alt for lenge til fredagen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kommet hjem fra ul, og alt så helt fint ut. Hjerte banka og småen sparka som bare det:) Crl. var på 27,4mm, så jeg var vist i slutten av uke 9, så da stemmer det jo med 9+4;) Skal tilbake for ny ul om 14 dager. Skal du på noen flere ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Så godt å høre at alt sto bra til med den lille. har vært på reise i helgen, så har ikke fått sjekket før nå hvordan det gikk med deg.

Foreløpig så har jeg ikke fått ny ultralyd, men skal ringe til en spesialist jeg har gått til tidligere, og høre. Syns jo jeg burde få det. Har lovet meg selv at dersom ting ser bra ut i uke 12 så skal jeg prøve å nyte svangerskapet mye mere.... Er jo egentlig en veldig koselig tid. Bare så synd at det følger med så mange bekymringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi blir jo snytt for første trim. vi. Tør jo ikke puste ut før etter neste ul. Har lovt meg selv at hvis alt er bra på den, så skal jeg dra å kjøpe noen nurke klær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen lilletrulte... ja et foster det er helt fantastisk!!!

Hva sa de om den tynne utfloden forresten... Liker det ikke fortsatt, men de sa jo ting så greit ut...

Skulle du trappe ned på crinonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte ikke om utfloden. Hadde en utenlasnsk mannelig gyn med turban på hodet, så da følte jeg ikke helt for å spørre om det;) Var flink og kunne snakke meget godt norsk, men det ble liksom litt pinelig å skulle spørre om det, kan heller prøve å spørre om det til neste fredag;) Måtte nok pent gå på crinonen fram til uke 13, kjiiiiiiipt Hvordan går det ellers med deg? Ikke lenge igjen her på 1 trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å snakket med legen i dag angående crinonen. Har snakket med div leger på riksen. forskjellig som har tatt ultralyd hver gang. Trodde jeg skulle ta crinone x2 pr dag frem til uke 12, men begynte å stusse, da de sa at resepten ikke kunne brukes mere nå.....hmm.... det jeg skulle gjort var å ta 2 ganger om dagen de to første ukene, så bare 1 gang om dagen frem til uke 12. Så drid... har jo brukt mye mere penger enn jeg har trengt. Han sa heldigvis at det ikke var skadelig.

Ellers er formen ganske så gravid. er både trett pg kvalm i perioder... Det er godt å kjenne at det skjer noe med kroppen.

Hvor skal du føde?

Jeg har fått plass på riksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på en dose daglig hele tiden, og synes det er dyrt nok. Stakkars deg du må jo ha brukt en liten formue på crinonen. Har masse symtomer, men stoler ikke blindt på de. Hadde de også selv mange uker etter at fosterene var døde (begge ma,ene) og begynte jo ikke blø før 5 og 7 uker etterpå. Fint å få så mye oppfølging med ul annenhver uke, kan lissom puste litt bedre ut da. Hvet ikke helt hvor jeg skal føde ennå, har ikke søkt. Skal ta første sv.kontroll i uke 12. Gjør alt motsatt denne gangen, før har jeg hatt kontrollene i uke 8, og det er litt kjipt å sitte med sv.papirene etterpå. Er på SIA og tar ul, men sogner egentlig til Fr.stad, men skal vel flytte til Kirkenes før termin, så jeg har ikke peil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...