nummer2påvei Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har akkurat vært gravid i september, det gikk galt 17. er ganske sikker på at jeg hadde el helgen 29-30, og nå har jeg akkurat de samme syntomene som sist gang. og det jeg merker mest er de ømme brystene, som også har vokst! er eg garavis har jeg regnet ut at jeg er 4+4 eller 4+5, men idag testa jeg negativt. forje gang jeg var gravid testet jeg også negativt i uke 4, men nå har jeg begynt å tvile litt... er jeg gal som fortsatt tror jeg er gravid??? er så kjipt å være mitt mellom, verken mensen eller positiv test.. noen som kan gi meg litt håp på at det ikke bare er jeg som innbilder meg ting, for brystene legger jo samboern også merke til, men.....
nummer2påvei Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2007 nåe testet dere positivt?
Mops7 Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 testet neg helt fram til uke fem, og hadde det akkurat som deg. positiv 5+1
nummer2påvei Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 hvor ofte tok du test. tenkte jeg skulle vente 3 dager nå, da er jeg 5+1 hvis jeg er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå