snoopy80underi magen:):):) Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 jeg fikk akkurat vite fra legekontoret at hcg min var på 22678 er ikke det mye eller? satt inne egg 18 sept på st.olav
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Nå har jeg prøvd og søkt litt rundt omkring for deg, og til og være i uke 6, så er visstnok HCG-verdien din helt normal:o)
snoopy80underi magen:):):) Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 tusen takk leste en sånn tabell emn forsto ikke helt! hvor fant du den? hvordan står det til med deg da?
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #4 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg søkte på gamle innlegg inne på forumet. Var vel på flerlinge-debatten at ei hadde høy HCG og trodde det var mer enn en i magen. Svaret kom fra ei som var gravid med tvillinger, og hun hadde en HCG på over 100.000 da hun var i 6.uke. Var også inne på betabase, men den tabellen gikk kun til 30 dager etter satt el-sprøyte, og da er den høyeste verdien som er målt 17.500. Konklusjonen ble da at din HCG må være normal:o) Jeg er nå kommet meg til rugedag 4, og her er alt bra så langt:o) Har menssmerter innimellom, men tolker jeg bare som et godt tegn:o) Lykke til videre, og kos deg med den voksende magen:o)))
snoopy80underi magen:):):) Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2007 hmm hvordan søker du på gammle inlegg?
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Rett over den oransje lista på venstre er det ett hvitt felt hvor det står google over. Skriv søkeordet der. F.eks HCG-verdier. Jeg søkte der på "alle forum på Barnimagen". Skjønner?? Du kan velge om du vil søke på din baby, barnimagen osv osv, men det ser du nok:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå