Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 19. oktober 2007 #1 Del Skrevet 19. oktober 2007 Først av alt - tusen takk for gaven!!! Strikken i lua var litt stram, så den er skifta ut, kjempekoselig med hjemmestrikket lue:) Neglsettet er allerede tatt i bruk:) Hm, skjønte virkelig ingenting av hintene dine, men er du Pia81? (bare for å begynne å gjette et sted;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #2 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hehe...nei, ikke pia81... Nytt hint: jeg er VELDIG aktiv i hobbyverden, med alt fra strikking, hekling,sying, til papirklipping.. *fnise* Jeg har to barn. Det var dumt at strikken ble stram.. lurte på det.. men tenkte at det var bedre at den kunne taes ut enn at du måtte kjøpe... jaja.. Godt det falt i smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 19. oktober 2007 #3 Del Skrevet 19. oktober 2007 Da vil jeg også benytte anledningen til å takke vå rhemmlige venn for gaven:) Den falt virkelig i smak for både liten og stor!! Lillegutt ble såååå glad for pysjen, for han har en som vi nettopp har lagt bort siden den ble for liten. AKKURrAT LIKENS!!! Sa da ble han KJEMPEGLAD:) Og de kortene og snøkrystallene var jo bare så lekre:) Hjertlig takk:) Ifølge kortet ditt der du skrev at jenta di blir storesøster i mai, så har jeg bare funnet en med jente som skal ha baby neste år, og det må være Polarn o`pyret + spire. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 19. oktober 2007 #4 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja, det stemmer att det var fra oss. Så bra att det falt i smak da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 19. oktober 2007 #5 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tusen takk for våres gave. Den falt i smak og vi gleder oss til å begynne med juleverksted. Fikk to små pakker fra panduro, den ene var hjerter som man kan male og den andre noen nisser som man settersammen. Morsomme var de. Er ikke helt sikker på på hvem du kan være, men gjetter på Monica *hemmelighet i magen* ettersom hintet var noe i duren med att vi var flere med spirer. Siri fikk nemlig lov til å åpne pakken for meg og dermed rev hun kortet i 2 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 19. oktober 2007 #6 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hmmm... vårt hint var "jeg har bare to å synge for" -eller noe sånnt... hehe.. Så to små og mammaen kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #7 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei, det stemmer ikke;) Hintet var: Vi har møttes før, hadde vært veldig hyggelig og treffes igjen, men da håper jeg vi begge har en spire i magen. For å gi deg et hint til: Skulle jeg sendt pakken i dag, måtte jeg gjort om på hintet slik at det stod det du trodde det sto;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 20. oktober 2007 #8 Del Skrevet 20. oktober 2007 Hehe. Kan det da være mammaen til lillegutt + spire??? som er våres H. venn da????? Jeg er så dårlig på dette og det med å huske hvem jeg har møtt og ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 20. oktober 2007 #9 Del Skrevet 20. oktober 2007 Eg fant ingen hint i min fantastiske gave.... men har lurt litt på om det kan være Trollmor1... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 20. oktober 2007 Det stemmer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 20. oktober 2007 Synne, er du vår hv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2007 #12 Del Skrevet 20. oktober 2007 Joda Pia. Det er hint med til deg. Tegningen inni er et hint! Og nei, det er ikke Trollmor1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 20. oktober 2007 #13 Del Skrevet 20. oktober 2007 ahhhhh... Camham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 20. oktober 2007 #14 Del Skrevet 20. oktober 2007 nei... Musefis må det være...? Ikke flink å gjette nei... hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #15 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ikke Camham, nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #16 Del Skrevet 21. oktober 2007 Heller ikke Musefis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camham Skrevet 21. oktober 2007 #17 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg fikk masse fint "stæsj" til scrapbooking Så nå er det bare å hve seg rundt. Tusen takk for gaven! Hmmm, lurer på om du kan være Pia 81? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 21. oktober 2007 #18 Del Skrevet 21. oktober 2007 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 21. oktober 2007 #19 Del Skrevet 21. oktober 2007 to små & mammaen ? Dere andre er jo såååå flinke å gjette, så kommer eg å bommer og bommer... hehe. Camham - Ja gaven var fra meg denne gang. Håper du kan bruke det til litt av hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #20 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hihi ja det var meg Pia:) Var jo tegnet to små gutter + en dame.. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor1 Skrevet 21. oktober 2007 #21 Del Skrevet 21. oktober 2007 Takk for gaven; Jeg fikk en kalender og penn. Har planer om å bruke den som "logg" over ting som jentene finner på i året som kommer. Ut fra hintene gjetter jeg på at det er CamHam som er vår hemmelige venn. (Hvis ikke må jeg finne frem igjen hintene og begynne på nytt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #22 Del Skrevet 21. oktober 2007 Synne: Hintet henspiller på nicket mitt- at jeg ikke har så mange små som man kanskje kan tro... - og heller ingen haler å binde fast, for å hjelpe litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 22. oktober 2007 #23 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ah!! Trollmor1 må være min hemmelige venn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camham Skrevet 22. oktober 2007 #24 Del Skrevet 22. oktober 2007 Joda, Trollmor1, det var nok meg som var din hemmelige venn Så bra at du får bruk for gaven fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå