Gå til innhold

skal beholde?? eller ikke???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg er jeg jente på 25 år som har 3 nydlige barn. jeg er gift og alt er bare bra:-) Jeg oppdaget får ei uke siden at jeg var gravid IGJEN. Jeg orker ikke tanken på nr 4 nå og orker heller ikke tanken på abort fordi jeg som person mener det er å ta et lite liv. Jeg har sjøl 2 premature barn som er født både 2.5 og 3 mnd før tia.. Alt har gått bra til nå,men det var slitsomt når alt stod på.

Legne sa den gang jeg født vår datter at jeg IKKE måtte få fler barn pga helsa mi.Har nyre svikt, ringte med en spesialist igår og spurte om hva som kunne skje dersom jeg bar fram dette barne. da svarte han at det var en risiko svangerskap,men det kunne gå veldig bra og ingenting til sier at det er helsefarlig får meg sa han.

. Jeg spurte da hva han syns jeg burde gjøre og da svarte han: Det var mitt valg og at det var KUN jeg som kunne bestemme..

Mannen min er ikke så veldig flink til å hjelpe meg å ta et valg alt han tenker på er at han IKKE vil ha fler barn. Han spørr ALDRI åssen jeg har det eller hva jeg tenker og han nevner aldr det barne her.. Dette gjør at det blir veldig vanskelig for meg. Han klarer ikke å forstå seg på andre enn seg sjøl og det sårer meg veldig. Får han så er det lissom bare at abort og det er det lissom. uff klarer sanrt ikke mer jeg.

Noen som har et godt råd til hva jeg skal gjøre eller ikke gjør??

Hilsen mor 25

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre, men fikk lyst til å komme med noen synspunkter. Jeg er 29 og gravid med mitt fjerde barn nå. Men dette er planlagt.

Det at mannen din ikke vil ha flere barn, har vel kanskje sin årsak med at han innerst inn er redd. Redd for din helse, for barnet om det blir prematur igjen. Mannfolk er mannfolk, de gjemmer det inni seg.

Jeg syns du bør ta deg en tur til legen din og få en god dobbeltime. Snakk om alt dette, slik at du er sikker på at du vet alt i forhold til helsa di. Du har tre barn som trenger mamman sin frisk.

Men samtidig så er det jo en glede for barna å være mange, så når du klarer tre så klarer du fint fire.

Vet ikke om du ble noe klokere,og å ta en slik avgjørelse når en er gravid, med hormoner og alt, er jo egentlig bare håpløst.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...