Gå til innhold

Tror jeg har mistet :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kjære deg. Det er tøft og miste, men det skjer for en grunn. Naturen ordner oppi noe som er feil.Vi er mange som har mistet, men du kommer over det.

Gi deg god tid og snakk masse med kjæresten din.

 

Jeg håper du snart er her igjen.

 

Klem fra Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at det er en god grunn til at fosteret dør.. det jeg er lei meg for er at jeg og kjæresten min ikke klarte å lage et sterkere barn :( Hva om vi lager barn som ikke er friske hver gang? Selv om det er naturens måte å rydde opp, så hjelper det ikke at vi ikke var bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! beklager så mye for det du har hvert igjennom. Men du må se det positive i det. Denne gangen gikk det ikke, og det har ikke noe med dere å gjøre. Som alle andre sier her, at det er naturens gang. Bedre at det blir SA nå, enn senere i svangerskapet. Nå har jeg ikke opplevd dette selv....men er veldig redd for at det kan skje meg oxo. HAr flere venninnner som har opplevd det, og de har hvert flinke og bearbeide det og prøvd på nytt. Og det har gått kjempe bra.

 

Lykke til videre.....neste gang er det deres tur ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det var synd og høre att det ikke gikk denne gangen..

men du må da ikke gi opp.

jeg mistet selv 5 ganger før jeg klarte og gå gravid mere enn 10 uker..

jeg er nå i uke 31 og venter en liten gutt:)

Og nå er alt det vonde glemt. og vi gleder oss bare til lillegutt kommer:)

 

Gå til en spesialist og snakk om det som har skjedd, så får du god oppfølging og hjrlp..

lykke til nestegang:)

Krysser fingrer og tær for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette klarer du! Tenk så fantastisk at kroppen din skiller ut det som ikke er bra:-) Kroppen din reagerer som den skal faktisk. Det trøstet jeg meg med da jeg var gravid for første gang. Jeg var ni uker på veg da jeg oppdaget rosa blod i trusa. På ultralyd var det en tom fostersekk, så jeg slapp utskrapning. Natta etter blødde jeg veldig,- så var det over. Følte også som deg- at noe var galt før det skjedde. Det som skjedde kalles Blighted Ovum og pleier å skje innen tiende uke. Årsaken anses å være befrukning av et normalt egg med en abnormal sædcelle.

Vi prøvde igjen ganske raskt etterpå, og vi fikk et kjempefriskt barn. Nå er jeg gravid igjen og krysser fingrene:-) Vær så snill å prøv igjen du også! Husk at en mann kan ha god kvalitet på spermen en dag og dårlig en annen dag. De produserer hele tiden nye vet du. Siden du har blitt gravid og kvittet deg med det som ikke var helt bra,- beviser at du er normal ifallefall. Men, uansett hva som skjer er det viktig at helsepersonell støtter deg. For selv om ting er hverdagskost for dem,- er det ikke det for deg! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snille dere er. Godt å vite at det er flere som har slitt, og som har kommet seg igjen! Vil så gjerne at det skal gå bra..

 

Svar til "Vil så gjerne ha en baby". Jeg har ikke så mye brun utflod. Hadde jeg ikke følt meg tom, og ikke hatt en følelse av at jeg ikke var gravid lenger hadde jeg nok ikke tatt ultralyd så tidlig, og heller ventet. Mange som blør litt i 6-7 uke, så det bekymret meg ikke så veldig. Blør ikke nok til å bruke truseinnlegg engang.. bare bittelitt innimellom. I går blødde jeg ikke i det hele tatt faktisk.

I starten hadde jeg svangerskapskløe, ømme bryster, oppblåst og øm mage. Alle disse symptomene forsvant i løpet av noen dager :( Kløp meg i brystvortene og ønsket at det skulle gjøre vondere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, nå ble jeg veldig veldig lei meg!! Jeg som hadde en god magefølelse for deg! Huff! Det kommer masse nye muligheter for å få en frisk liten spire igjen!!:) Jeg ønsker deg lykke til, og håper vi sees her om ikke så lenge! Ikke mist motet, skjønner det er vanskelig, men håper du snart tør å prøve igjen!:) Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forferdelig dette, vet hvordan dere har det, mistet 3ganger.men du, det er ikke deres feil, du sa at dere ikke greide og lage en sterk baby, det er oftest cellefordelingen som det er noe galt med, og ikke dere:-) du greier dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...