Gå til innhold

Tror jeg har mistet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

I starten følte jeg meg gravid, kjente at noe foregikk i magen min og hadde noen symptomer på at jeg var gravid.. men nå føler jeg meg bare tom. Har ikke hatt noen smerter, og har kun hatt et par dager med brunlig utflod, men har en sterk følelse av at jeg har mistet babyen. Har nå ingen symptomer, og føler meg ikke gravid i det hele tatt! Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakte lege, og få vite d sikkert...:)

Langt på vei? trenger ikke være noe galt..

Lykke til...:)

Skrevet

Jeg er ca 6 uker... hvordan kan lege få vite det sikkert?

Skrevet

Legen kan måle HcG nivået i kroppen din, eller sende deg til innvendig UL.

Skrevet

Takk, skal ringe nå :( Selv om jeg er redd for å bekrefte det jeg tror..

Skrevet

Lykke til :) Skal krysse fingrene for deg jeg :) Det går nok bra!

Jeg mistet selv symptomene i uke 8, og trodde noe var galt, men i uke 13 hørte vi hjerteslagene, og i uke 18 så vi den lille på UL. Er i uke 31 nå, så ting nermer seg :)

Skrevet

Men hadde du følelesen av å være tom? Føler virkelig at jeg ikke er gravid lenger :(

Skrevet

Da har jeg fått time til innvendig ultralyd. Gruer meg :( Noen som vet hva som skjer etterpå, hvis det skulle være sånn at babyen er død?

Skrevet

HVIS babyen er død, får man time på sykehuset til utskrapning raskt!! MEN, det tror jeg virkelig IKKE skjer!! Jeg tror alt er som det skal. Det er veldig mange som ikke føler seg gravide. De hører om alle andre som er kvalme, har ømme pupper, er slitne, magen vokser etc. Men om du ikke føler noe, så trenger det absolutt ikke være noe galt!!!

Jeg ønsker deg masse lykke til på UL i morgen!! (Og tror ikke du trenger å være redd)! :)

Skrevet

Takk, jeg håper du har rett.. :( Er så redd, og håper virkelig alt er i orden. Da jeg fortalte legen at jeg har mistet graviditetssymptomer begynte hun å snakke om hvor vanlig spontan abort er. Håper alt er i orden!!

Skrevet

håper alt går fint!!! skriv hvordan det går da !! lykke til på ul! klem

Skrevet

Jeg hadde det som deg, mistet alle symptomer for 3-4 uker siden (var nå 11 uker på veg) og har etter det ikke følt meg gravid i det hele tatt (har to barn fra før og har aldri følt det på samme måte). I går kom blødningene (ingen smerter) og i dag fikk jeg bekreftet med innv. ultralyd at det ikke var noe foster, det hadde skrumpet inn for 3-4 uker siden. Jeg skulle bare la dette gå sin gang og det ble ikke tatt utskrapning, skal på kontroll igjen om 2 uker for å sjekke at alt har kommet ut. Er da klar for å prøve på nytt igjen!!!

Håper det ikke går sånn for deg, men dette var min lille historie.....

Skrevet

Huff så trist :( Er så vondt dette. Vet ikke om jeg tør å prøve igjen før etter litt tid isåfall. Dette er så dårlig gjort :(

Skrevet

Synes det var dårlig av legen din å bringe opp dette med at det er vanlig med SA når du var så bekymret! Det kan jo skje med alle, men synes du skal prøve å ikke ta sorgen på forskudd! Jeg har en GOD magefølelse om at alt er fint med babyen din! Du har jo ikke hatt smerter, ikke friskt rødt blod... Jeg tror veldig mange er redde når de ikke føler symptomer, og derfor føler seg ekstra "tomme". Men skriv inn til oss her da, i morgen når du vet at alt er okey!!:) Krysser fingre og tær for at alt står bra til!:)

Skrevet

Takk, så snill du er :) Syns det var merkelig oppførsel av legen jeg også.. og da jeg sa jeg syns det er lenge å vente til å morgen for ul, så sa hun at svangerskap er venting og usikkerhet, så hun syns ikke det var for lenge å vente til i morgen..

Håper det er som du sier, at alt er bra :) Jeg skal fortelle hvordan det går i morgen. Takk til alle som har svart!

Skrevet

Nei det er ikke dårlig gjort! Det er naturen som ordner opp i tide i noe som ikke har utviklet seg som det skal. Det er trist når det skjer, men viss vi som blir/er gravide tenker nøye etter så bør vi tenke at det var en grunn til missfallet, ikke at det er dårlig gjort......

Gjest mamma'n til go'gutten
Skrevet

Nå har ikke jeg mistet noen gang, men jeg har da hørt at man blør veldig mye da.. Men selvfølgelig, kan jo hende det kommer litt seinere. MEN vil hvertfall si at forrige gang da jeg var i uke 13 så fikk jeg sinnsykt smerter i underlivet og begynte så å fossblø. Blødde en hel ettermiddag og kveld og var på legevakta og de sa det mest sannsynlig var SA, men fikk time til innvendig ul dagen etter. Og jammen viste det seg at det ikke var noe galt med barnet, var bare en blodansamling de ikke kunne forklare som var mellom fostersekken og livmorveggen og helt ufarlig. Slutta å blø seint den kvelden det skjedde. men det var helt sinnsykt hvor mye jeg blødde altså, det fosset ned mellom beina og jeg var overbevist om at barnet var borte og gråt og gråt..

Rundt uke 15 hadde jeg litt småblødning/brunlig og fikk sjekk fordi jeg var urolig pga det som skjedde noen uker før. Det var bare blodkar som sprakk på livmorhalsen, helt ufarlig og veldig vanlig fordi slimhinnene er litt mer "sprø" når man er gravid.

SÅ det er mange grunner til at man kan småblø (eller fossblø som meg) uten at det er SA.. Men selvfølgelig er det en mulighet, men hvis det er det som har skjedd så er det fordi det var noe galt med fosteret og da hadde det vært verre om det ble født! Lykke til, tror dette går bra:)

Skrevet

Jeg vet at det er vanlig å blø litt de første ukene i svangerskapet, så det engster meg ikke så mye. Men det at jeg tidligere hadde ømme bryster, svangerskapskløe, stikking i siden, var oppblåst og øm i magen, og nå plutselig er jeg helt vanlig - det bekymrer meg. Er ingenting som gjør at jeg føler meg gravid lenger :( Og har en sterk magefølelse av at jeg har mistet. Det er naturlivis ikke en spontanabort, men kan godt være en MA siden det ikke kommer ut noe, og siden jeg ikke har noen smerter. Føler meg helt tom. Men jeg håper inderlig jeg tar feil, og at babyen har det kjempefint i magen min. Det vil jeg finne ut i morgen. Det finnes mange eksempler på at blødning kan gå veldig bra, så jeg må prøve å være positiv :)

Skrevet

Jeg vil ikke skremme deg eller noe, men jeg mistet i forgårs (var 7 uker) og det begynte også med brun utflod. Hadde det en uke før jeg begynte og blø og smertene satte inn. Det hele gikk veldig fort egentlig, men blør jo fremdeles. Jeg mistet også alle symtomer som jeg hadde til å begynne med, så jeg hadde det vel på følelsen at noe var gale. Men når det er sagt, så er det MANGE som opplever å miste symptomene uten at det er noe gale. Får håpe du er en av de :)

Lykke til.

Skrevet

fostersekken var tom så venter nå på at alt skal komme ut. Legen sa at om man føler at man har mistet, så har man stort sett det. Samme gjelder om man mister symptomene.. :( Kommer ikke til å tørre å prøve igjen etter dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...