Gå til innhold

Noen fra Drammen ?


Lillemor73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra :-) vi må få til treff for oss som er kommet litt kortere etterhvert.. Din første ? Bor på Åskollen og venter nr. 3 jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg bor i Drammen og har veldig lyst til å bli kjent med noen som er i 1 eller 2 trimester. Er selv 11 +2 uker på vei, og går snart over i 2 trimester. Har også lyst til å være med på BIM treff, men jeg ser at mange av dem arrangeres på dagtid...er det ingen som jobber da?

Jeg går i full jobb, men jeg bli rgjerne med på et treff om det er på kveldstid - det hadde vært gøy å bli kjent med noen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :-) vi må få til treff for oss som har kommet *kort* etterhvert...

Må løpe nå men er stort sett innom et par ganger i løpet av dagen :-)

Kari Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg går på skole hjemme så derfor jeg har tid på dagen :) bortsett fra annenhver tor jobber jeg 1445- 2215 :)

 

er gjerne med på treff jeg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei dere :-) vi er noen stykker fra 2.trim som tenker å sette opp et treff i Drammen onsdag kl. 18 ca... Hadde vært fint å se noen av dere der :-) Følg med under "bim-treff" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:)

Under 2 trim ligger det en egen tråd for drammensjentene (samme hvor kort eller langt dere er på vei)

 

Jeg er fra Konnerud og venter nr 2, hadde kjempegode erfaringer fra BiM treff sist og treffer fremdeles jentene jeg gikk gravid med den gangen:)

 

Håper å bli kjent med masse flotte mager denne gangen også:)

 

(tråden ligger under overskriften "moving on, drammensjenter, sande og omegn)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...