Gå til innhold

Er det noen som kan tipse om en god amme-bh og hvor jeg ev. kan få tak i den?

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd et utall forskjellige amme-bh'er, men jeg synes de gir så dårlig støtte alle sammen. Jeg er ute etter noe med spiler eller annet materiale som støtter litt opp og løfter brystene litt, slik at de ikke henger og føles så tunge. Er for tiden på str. 80 D som vel er en helt normal størrelse, så jeg vil jo anta at det skulle være mulig å finne noe i en vanlig butikk?

Fortsetter under...

kommer litt an på hvor i landet du bor, men ..

H&M

lindex

den kule mage (har med "sunne" spiler, de koster litt mer, men jeg er veldig fornøyd med de jeg har derfra! var opprinnelig 75dd, gått opp tre str, så trenger skikkelig støtte'!)

ellers har vel kanskje Cubus? er ikke sikker..

jeg bruker 85D nå...

måtte kjøpe triumph... de er dyre, men gode, fant ingen med spiler, men denne var sydd på en slik måte at den likevell gav god støtte..

prøvde mange andre, men ingen jeg ble fornøyd med!!!

lykke til i jakten ;o)

Bogerud tekstil har 25 % på triumph. Kjøpte en kjempegod amme bh der i går. Jeg kjøpte også en god en på kapp-ahl. Funnene ble gjort på stovner senter. Bogerud har også ull, eks janus osv til 25 % til knøttan våre.

jeg fannt på lindex:) buker selv 85d og er helt avhengig av spiler i bh`n til vanlig.. men disse triumph bhène er helt geniale. så jeg ente opp med å kjøpe uten. mye mer behagelig, og finere faktisk. de hadde også med spiler. så fannt jeg en av lindex sitt eget merke. den var ganske billig. der var amme singletter og litt sånn også. fine og bruke om natta kanskje:)

Annonse

Jeg har også kjøpt triumph bh-er. Selger triumph på sparkjøp også, men vet ikke om det er noen prisforskjell på lindex og sparkjøp. Likte ikke dem jeg fant på lindex :o) Betalte 349 pr stk.

Jeg vil også så absolutt anbefale Triumph sine, brukte de i forrige svangerskap og funnet dem frem igjen nå. Koster litt mer, men de jeg kjøpte på HM til en billigere penge ble faktisk aldri brukt, de var ikke noe gode på.

Det anbefales ikke å bruke spiler i bh når man ammer, lett for at man får tette melkeganger av det da spilene kan presse mot huden. Jeg har hatt amme-bh med spiler, men har vært veldig plaget med brystbetennelser pga for mye melk som fører til tette melkeganger, og det er bare helt grusomt!!

Jeg har såpass store bryster at jeg har sluttet helt å kjøpe på Lindex og lignende butikker, strikken under brystet blir slapp etter to måneder og de gir ikke skikkelig støtte. Jeg kjøpte mine ammebher på Netty undertøysforretning, de hadde større størrelser enn kjedebutikkene og de gir kjempegod støtte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...