humla80 Skrevet 19. oktober 2007 #1 Skrevet 19. oktober 2007 Halloen jenter Ny her, så halloen på dere Har holdt på en stund nå med forsøk, og holder nå på med det siste offentlige forsøket. Fikk satt inne 2 egg nå på tirsdag, så da får meg sjå.. Det blei ett 4 cells og ett 5 cells... Opptimismen er heller laber for tiden. Etter alle disse prøveølsene uten å lykkes ligger det håpet langt borgjemt. Ha en god dag
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #2 Skrevet 19. oktober 2007 Velkommen til oss, humla80:o) Skjønner at optimismen er laber for tiden, men jeg krysser fingrene for at det er DIN tur denne gangen!! Jeg satte inn ett egg på mandag. Du hører jo til sammen med oss uke 42-jentene, og vi har en egen tråd hvor vi følger opp hverandre:o) Er godt ha og noen og ruge sammen med. Velkommen inn dit om du ønsker. Kanskje vi klarer og smitte deg med optimismen vår??! Ha en fin dag du også)
Lina08 Skrevet 19. oktober 2007 #3 Skrevet 19. oktober 2007 Hei! Jeg ville også ønske deg velkommen! Skjønner at disse forsøkene tar på, og at det går utover optimismen..men som Frøya sier, kom deg inn på uke 42-tråden vår, der er det god stemning for tiden, så kanskje det kan lure seg over litt håp på deg også:-) Selv skal jeg forhåpentlig sette inn egg i morgen (skal ringe etterpå og høre om noen av eggene ble befruktet).. Ønsker deg i alle fall lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå