Gå til innhold

trenger gode tanker fra snille bimmere


ambumamma

Anbefalte innlegg

kl ett skal jeg på sykehuset på ultralyd for å se om det er noe liv der nede. har hatt mye brun utflod en ukes tid, hatt en ma før. Så må si jeg er ganske nervøs for hva vi kommer til å se. Men krysser fingrene og håper på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for alle som tenkte på meg. Nå har jeg kommet hjem fra sykehuset. på ul var det nok en gang et dødt foster og se. ble lagt inn å måtte faste og så til utskrapning. alt gikk bra er bare fryktelig lei meg og sliten. og det værste var at det som vekte meg fra narkosen på oppvåkninga var en nyfødt baby som lå og gråt... ja det var jo det jeg ville høre da lissom.

 

men nå blir jeg sendt til utredning siden dette er tredje gangen og skal ved evt. ny graviditet få god oppfølging.

 

uff hva er oddsen for at jeg skulle oppleve dette tre ganger på rad lissom. har ingen baby fra før å trøste meg med heller.

 

måtte bare få ut litt tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Nå ble jeg skikkelig lei meg :(

 

Livet er noen ganger så urettferdig.. VIRKELIG.. Man skulle slippe å oppleve slikt som dette. Er kjempebra du får utredning. Håper virkelig de finner noe som kan hjelpe deg videre...

 

trøstehilsen i fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff... det var utrolig trist å høre. godt du får utredning nå da, så de kan finne ut hvorfor det går galt gang på gang.

stor trøste klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...