Gå til innhold

lucy...hei hei!:)


Nivea30

Anbefalte innlegg

Så fantastisk! Det var nok en deilig følelse ja, så bekymret som du har vært. Så utrolig glad på dine vegne, nå kan du virkelig bare slappe av å nyte tanken på den lille som vokser og gror inni der:)

Jeg hopper snart videre til 2 trim., men klarer fremdeles ikke å tro at det faktisk er en liten bebis der inne. Alle symptomene mine er forsvunnet, bortsett fra vonde bryst, men ellers er jeg i fin form. Det gjør det litt ekstra vanskelig å fatte det, synes jeg. Går vel mer opp for meg når magen begynner å komme.

Blir vel deilig med en ferietur nå. Heldiggrisen!:) Men det fortjener du nå, håper du slapper godt av og koser deg skikkelig. Vi snakkes når du er i uke 9, da. (Synes tiden flyr når det gjelder deg, men du mener vel ikke det samme;) Det gjør ikke jeg heller når det gjelder meg selv. Hehe:)

Ha en flott tur, lucy!

Mange klemmer til deg herfra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei igjen!!! så heldige vi er!!!!! du som snart er i 2.tri, åh, hørt hertelyd nå og greier - drømmer om at det blir meg om 4 uker :) det er nå en stund til jeg er i uke 9 enda da, men med denne ferien speedes ting opp, deilig! jeg har en så god følelse for oss begge, har vært så fint å følge hverandre siden den positive el-testen i mai var det vel :)

gleder meg til vi begge får mage og kjenner spart, det må være FANTASTISK!! ønsker deg en god helg, nyyyyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...