Gå til innhold

19- oktober: hvor mange som ikke har fødd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner meg også igjen der jah! Tror ikke jeg hadde vært halvparten så utolmodig hadde det ikke vært for alt maset. Orker ikke svare lengere jeg heller.. =P Er også dag 6 over termin..!

Ble "svipet"(?) fredag i forrige uke, hadde da 1 cm åpning og trodda da at det kanskje var noe på gang snart.. Men ble undersøkt igjen i går og svipet enda en gang hadde ikke fått to cm ennda og livmormunnen var stram og ikke serlig moden. Fikk modningsakupunktur også i går, så er spendt på om det får noen virkning.. Noen andre som har erfaring med akupunktur for å få modnet/satt i gang?

Troor jeg er fødeklar..;P Gleder meg såå til å se den lille! <3

=))

Sitter fortsatt og venter. Men skal vel ikke si noe da jeg ikke har termin før om 6 dager. Den første terminen jeg fikk var i dag 22.10. Så hadde et håp om at det skulle skje noe, men nei da. Ikke en liten antydning. Hadde vært fint å fått noen dager mellom de to barna jeg forhåpentligvis har. Eldstemann har bursdag om ei uke. Går til kontroll to ganger i uka nå, så jeg skal dit igjen på torsdag. Sykehuset har sagt at de ikke ønsker at jeg går på overtid, så kanskje det skjer noe på torsdag.

Det er lov å håpe!

Heisann.

Har fem dager igjen til termin,og er klar som et egg til å bli ferdig. Sliter med mas-rier om kveldene,men om dagen er det veldig rolig der nede...

Håper noe skjer snart,så jeg slippe å gå over!!!

Noen andre som skal føde snart på st.olav??

Annonse

har ikke termin før 31 okt jeg, så kan jo enda være maaange dager igjen :(

Er så lei nå, kvalm hver dag og føler meg varm og sliten, hoven og har en del vondt inni/nede i magen... skal bli godt å få dette unna! Bare håper jeg slipper å gå langt på overtid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...