Gå til innhold

19- oktober: hvor mange som ikke har fødd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke født :-(

6 dager til termin.

Skal til kontroll idag pga svangerskapsforgiftning. Så skal de vurdere om jeg skal igangsettes utfra resultatet på testene og ctg.

Er ganske lei nå og veeeeeldig fødeklar, kan man si ;-)

TERMIN OM 4 DAGER!!!

Venter en gutt om 4 dager, lå våken i hele natt med kynnere men ingenting skjer???Er sliten nå og veldig klar for å møte babyen vår....

Vi gleder oss allesammen nå og håper at det snart skjer noe....

Anki-nr3imagen EN GUTT!!!

Annonse

14 dager over termin i dag!! Vært på overtidskontroll i dag og hadde et par cm åpning, men ingen tegn på fødsel... Ble strippet, så håper det gjør susen!! Er sinnsykt drittlei nå, skal tilbake på overtidskontroll på søndag.

0 dager igjen til termin, har ikke født, nei. Er det flere som har termin i dag, kanskje? Jeg satser på neste uke en gang. Må kanskje pakke baggen og alt... men er litt daff og lat. Men egentlig ikke altfor lei. Man vet hva man har osv.

2 dager igjen til termin. Må smøre meg med tålmodighet, for tror det fort kan gå en uke over tid.. Formen er nesten liksom litt for bra til at noe kan skje føler jeg... ingen tegn, ingen smerter og masse energi... Venter jo på litt murring og kynnere...men det kommer nok!

Annonse

6 dager igjen - er redd jeg må over i novemberklubben...:-(

Lite liv her, sliter med vann i føttene, så orker ikke pc'en så lenge...

og laptopen er laaaaaaaaangt unna magen!

Kjeder meg hjemme, ikke overskudd til noe, leser og sover.....

6 dager over termin og er ganske lei av at folk maser og kjaser:

- si meg er du er ennå??

- si meg har du ikke tenkt å dra til føden??

- si meg er du redd for å føde eller??

- du ser ut som du ennå har mange dager igjen!!

- du har jo så liten mage, sikker på dere ikke har bommet kraftig på termindato??¨

- god matlyst ser jeg!! osv.....................................

Og alle disse slitsomme kommentarene kommer fra dem man kjenner dårligst og liksom skal være så snille å gi litt oppmerksomhet. Duster hele gjengen!! Ja jeg er vel en smule hormonell og lei nå:-))

skjønner åssen du har d...

Jeg blir spurt om akkurat d samme og folk ringer hver dag for og høre om d er noe på gang.... Er så lei mase...

Jeg har slutta og ta telefonen jeg, enda jeg har gitt beskjed til alle at når d skjer noe sender jeg mld.... men d hjelper jo ikke :(

Å jeg kjenner meg igjen! Hadde termin den 15.10 og magen sitter fortsatt på plass og jeg får 3-4 meld hver dag med "ikke skjedd noe ennå eller?"...akkurat som folk tror det hjelper og mase på den som går rundt og er frustrert og venter og prøver og tenke på noe annet og så blir man stadig mint på det fordi alle maser sånn...joda koselig at folk bryr seg men når de vet at vi sender meld når alt er overtstått så går det an og la være littegrann ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...