Gå til innhold

du skal ikke ha jente når ikke jeg fikk det,sa en til meg når jeg skulle ha nr3

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ei veninne av meg sa det når jeg var på barselbesøk hos henne,

da hadde hun fått 4 gutter før jenta kom,så da skulle det ikke være så lettvint for meg å få 2 gutter og en jente som nr3.

for siden hun hadde 4 gutter så måtte jeg også det,.....

å alle jentetegnene som jeg hadde var bare tull,selv om at jeg hadde alle guttettegnene når jeg skulle ha de.

leste her tidligere om farven på urin og det stemte faktisk på meg.

ganske spak når hun fikk vite at det var ei jente.

å det erikke noe rart at når man har d ene så ønsker man seg det andre.helt normalt.men alle er velkommen,for det er jo ingenting som er finere enn å få sitt eget barn.

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har en venninne som hadde 2 jenter fra før. Da det viste seg at vi begge var blitt gravide fikk jeg beskjed om at jeg måtte få en jente for det var hennes tur å få en gutt nå. Jeg syns det var en ganske teit kommentar, spesielt siden dette blir min første unge. Vel, ultralyden viste klart og tydelig at det blir en gutt på oss, og da jeg fortalte det så fikk jeg negativ respons, til tross for at hun selv hadde fått beskjed om at de ventet gutten de ville ha også. Hun har kommet over det nå, men herregud så latterlig det er å si at andre _skal_ ha det og det kjønnet fordi de selv ikke har fått begge kjønn.

Til HI.

Det tok meg fire ganger å lese gjennom innlegget ditt før jeg skjønte hva du egentlig mente. Herregud, lær deg LITT rettskriving, i hvert fall!

Jeg har aldri sett så ille!

Og når det gjelder "venninna" di; drit i henne. Hun ble ganske enkelt sjalu, men skulle selvsagt tidd stille om det. Barnslig, men så er dere kanskje ikke så gamle, noen av dere..

• 2 uker senere...

Til anonym, er det så nøye om folk skriver rett eller ikke? Jeg slipper å konsentrere meg om rettskriving, men om det hadde vært vanskelig for meg så tror jeg kanskje ikke at innlegg på Barnimagen ville fått høyest prioritet.. Det viktigste her er jo å skrive om det man er opptatt av og å forhåpentligvis få noen støttende svar? Eller har jeg misforstått? Da trenger ikke du å være bedreviter og påpeke rettskriving, det syns jeg er smålig. Viss du trenger å fremheve deg selv gjennom å rakke ned på andre, så kan du gjøre det overfor mennesker du møter og ikke overfor de du kan kommunisere med som en anonym. Skjerp deg!

Om du måtte lese innlegget fire ganger før du forstod innholdet, så må du vere ganske treig!!!

Og ja, de må være ganske unge som venter sitt 3. og 5. barn!!!

HALLO!! En ting er å skrive rett, men det er også lov å bruke hodet!!!

tenke tenke......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...