Gå til innhold

hei

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg er jeg jente på 25 år som har 3 nydlige barn. jeg er gift og alt er bare bra:-) Det som jeg sliter litt med nå er at jeg tok 2 graviditettester igår. De begge var jo så klart posetive,men når jeg står å leser bak på pakkene på disse testne er at det står at man kan ta den testen samme dag eller dagen før man venter menstrasjonene.. Men,det som er saken er at jeg ikke venter menstrasjonen før om ei uke.. er det da ikke vel litt tidlig at den testen beli posetiv?? er jeg da lengere på vei?? Jeg trudde ikke man kunne ta en test før man venta menstrasjon. Jeg orker ikke tanken på nr 4 nå og orker heller ikke tanken på abort fordi jeg som person mener det er å ta et lite liv. Jeg har sjøl 2 premature barn som er født både 2.5 og 3 mnd før tia.. Alt har gått bra til nå,men det var slitsomt når alt stod på.. Er redd det samme vil skje nå.. Noen som har et godt råd til hva jeg skal gjøre eller ikke gjør??

Hilsen mor 25

Anonym

Fortsetter under...

Tusen takk får at du svarte:-) Jeg har vært hos legen og de klarer ikke helt å finne ut av hvor langt jeg er på vei.. Fordi min siste menstrasjon stemmer ikke med det han sa. Han sa at det ikke kunne være mulig å finne ut at jeg var gravid så fort etter den siste menstrasjonen. Men,jeg trur sjøl at jeg har hatt en mellom blødning den 18 sept. Men,det er veit jo ingen. Han tok ul av meg,men så ikke noe barn. Han ville ta vaginal ul,men siden jeg har så stor angst får å kle av meg å bli undersøkt vaginalt beli det bare sånn at han tok ul på maven.. Er helt i mot abort jeg og bare så får å ha sagt det:-) Så det mye som sier i meg at jeg skal beholde dette barne. Håper du svarer tilbake på dette:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...