Maribella Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har kjøpt Lidl-bleier til halvåringen og jeg er kjempefornøyd med de. Billig og mange i en pakke. Er det noen flere som har erfaringer med disse bleiene?
Gjest Skrevet 20. oktober 2007 #2 Skrevet 20. oktober 2007 Ja syns de er fine. Bruker de til Frist Price og. Like bilig og bra.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 first price sine har ikke elastikk i livet, og mangler den stripen på bleia som viser om den er våt eller ikke ( det har lidl sine, og det er veldig praktisk) jeg har brukt lidl sine lenge, og kjøpte nettopp en pakke truse-bleier fra libero bare for å prøve, de koster det samme for en som fire av lidl-bleiene, og likevel har sønnen min hatt flere lekkasjer de siste dagene, og fått rødt utslett for andre gang i sitt 14 mnd lange liv....(første gang var han liten, og jeg brukte pampers til ham) vil i hvert fall anbefale lidl-bleiene, de er kjempegode, og man sparer mye penger sammenlignet med pampers/libero....
jallaba Skrevet 4. november 2007 #4 Skrevet 4. november 2007 Har prøvd disse tidligere, de satt bra og ingen lekkasjer. Og prisen er absolutt bra. Men jeg synes de lukter veldig kjemisk på noe vis?! Men det skal sies at vi bruker mest tøybleier, da vet man jo hva bleia er laget av, så jeg har nok blitt mer kritisk enn jeg var da det bare gikk i papir. Coop-bleiene har innholdsfortegnelse, det har ikke Lidl og First Price-bleiene..
Guttemamma87 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Dette hørest kjempebra ut! Jeg jobber på lidl og har lenge lurt på hvorfor folk velger bleier fra akkurat oss, for enkelte kommer og kjøper 3 av de SVÆÆÆRE pakkene og dette på jo være et tegn på at folk er fornøyd! Er det noen som har prøvd de på barn som er litt ømfintlig til andre bleier? En dame kom og sa en gang at hennes datter reagerte med utslett på alle andre bleier og hadde prøvd lidl sine som siste utvei. Og de hadde vistnok fungert kjempebra! Endelig kan jeg føle meg fornøyd over noe som helst i butikken min:) hehe
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Jeg er veldig fornøyd med Lidl sine. Har ikke hatt et eneste uhell *Bank i bordet* ! Prisen er jo suveren, blir veldig lav stkpris, så da gjør det jo ingenting om han bæsjer akkurat når du har fått ny bleie på. (ikke at det gjør noe sånn sett, men det ville vært typisk meg å irritere meg over at bleien ikke rakk å bli brukt før jeg måtte på med en ny he he he he)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå