Gå til innhold

Hvor ligger dere i forhold til den røde streken på helsekortet??

Anbefalte innlegg

Jeg er litt bekymret for veksten, de siste 2 ukene har jeg stagnert i veksten. Har vert ganske midt på den "røde" streken på helsekortet hele svangerskapet, men nå ligger jeg litt under, er ennå innenfor det grønne feltet, men liker ikke utviklingen :( Har vert kvalm å spydd en del gjennom hele svangerskapet å er litt redd for at jeg ikke får i meg nok næring til henne, men har nå lagt på meg 10-12 å det er jo ikke faretruende lite vil jeg tro??

Fortsetter under...

Jeg har ligget midt på streken absolutt hele veien....ved siste ktr hos jordmor lå jeg litt under, men hun mente det var fordi magen min har sunket endel. Så på målingen hadde jeg ikke vokst noe siden forrige kontroll.

Men har jo magen slengende nede på knærne kjennes det ut som, så naturlig det ;o)

har ligget midt på streken hele vegen, men nå ligger jeg litt under, men som tussa skriver, så fikk jeg også beskjed om at det var fordi magen hadde sunket så mye..

Annonse

har ligget på streken under hele tiden.med alle mine graviditeter,men nå sist nærmet jeg meg faktisk den røde streken.er ingen fare så lenge du er innenfor det normale.jordmor følger jo godt med de siste ukene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...