Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 hvor langt er du på vei da? som regel kommer den rundt uke 5-6. min og gjorde det, og varer ennå. nå er jeg 11 uker på vei.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 jeg er i uke 5. var aldri kvalm i mitt forrige svangerskap, og håper det gjentar seg nå
monilu- Har født Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Begynte å bli kvalm ca 1 uke før IKM. Dette er mitt tredje svangerskap og i de to forrige var jeg ikke kvalm en eneste dag...
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 forrige sv.skap ble jeg kvalm i uke10... nå er jeg i uke 5 og merker ikke annet enn uvel innimellom...
mamman til karen elisabet. Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Er i uke 17 har ikke vært kvalm en enneste dag. håper du er like heldig å slipper den. Men ikke tenk for mye på kvalmen for det gjorde meg urolig helt til jeg tok det opp med legen for det er ca bare 50 % av svangerskap som har kvalme som symptom sa han. lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #7 Skrevet 19. oktober 2007 Denne linken var god å lese, for jeg ble nesten litt bekymra her. Jeg er i 6 uke og har ikke vært kvalm en eneste dag. Har mange rundt meg som er kvalme og de synes det er såååå rart at jeg ikke er kvalm og spyr! Men da er jeg normal alikevell da! Takk til dere ikkekvalme som har skrevet:)
juni08&mars10 Skrevet 19. oktober 2007 #8 Skrevet 19. oktober 2007 er det noen som er mest kvalmen om kvelden, og minst kvalm om morgenen? jeg er 9 uker på vei
Gjest Skrevet 19. oktober 2007 #9 Skrevet 19. oktober 2007 jeg er 6+2 og ble kvalm først i går, etter middagen og langt ut på natten..men kjente ikke mye i mårres men nå når jeg har spist er jeg litt uggen igjen..
msa1 Skrevet 20. oktober 2007 #10 Skrevet 20. oktober 2007 Hos meg er det motsatt:-) Jeg er uvel når jeg ikke spiser. Har skikkelig rare matvaner for tiden. Hva jeg har lyst på og ikke har lyst på varierer fra måltid til måltid, og da er det sånn at jeg kan blir skikkelig kvalm bare jeg tenker på mat som jeg likte veldig godt dagen før..... Merker at jeg blir uvel etter et par timer uten mat og da MÅ jeg spise for ikke å bli uvel......:-)
Hera83 Skrevet 20. oktober 2007 #11 Skrevet 20. oktober 2007 Hei! Den kom i 6.uke for meg. Får brekninger, men spyr ikke. Jeg er heller ikke så kvalm om morgenen, mest lenger ut på dagen og kvelden. Gjerne i middagstider.. Hmrf.. Så "morgenkvalme" er rett og slett et veldig lite dekkende ord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå