XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Noen som kjenner til den???
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 18. oktober 2007 ingen???
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 En eller annen??
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 nei dessverre, bare som single stroller. Vet ikke hvordan duo'en er sammensatt med to seter, men er fornøyd med single, kan legge ryggen helt ned, lett å trille, og god handlekurv. Dessuten kan kalesjen fungere som solskjerm. Slår den sammen med en hånd:-)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 Den virker veldig allright synes jeg, men har ikke sett den.. Vet du/dere om hvor de selger graco?? Her er en link til siden hvor det står litt om den... http://www.gracobaby.com/catalog/product.aspx?modelNumber=6K00INC3
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 jeg kjøpte min i usa, men vet at de selger acta graco på babyproffsen i sverige. Vet ikke hvor den selges i norge dessverre:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå