Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en egen tråd til deg, jeg:o)))

Du har virkelig vært til god hjelp og støtte i den laaange ventetiden:o)) Så koselig og bli husket og spurt etter med jevne mellomrom. Tusen tusen takk for det:o))

Hvordan går det med deg?? Dere drar til Finland, eller?? Blir det i uke 45 som jeg mener og huske og ha lest en plass (nå kan jeg virkelig være ute på glattisen, men håper jeg ikke tar så veldig feil...)??

Stor klem

Fortsetter under...

Skrevet

Så koselig med et eget innlegg til meg:-)

Ja, det kjennes ut som TR er rett rundt hjørnet, så da er det snart sprøytestart. Kort regime denne gangen. Har spottet noen dager, og det er et sikkert mens-tegn for meg. Så da blir det nok AVA i beg. av november. Har kikket litt på flybill. og hotell, men må sikkert på både 1 og 2 UL før vi får uttaksdag og kan bestille bill. Håper det ikke blir alt for dyrt... Har ikke snakket så mye med AVA enda, mest på mail da engelsken min ikke er sååå stødig. Men det er gyn. Blakstad som følger meg opp i Norge og faxer info til AVA, så det er ikke sikkert jeg trenger å snakke så mye med dem uansett.

Kos deg med rugingen:-)

Klem

Skrevet

Så koselig og høre at du også snart er i gang:o)))))

Veldig greit med en gyn som faxer info over. Jeg, eller dvs sambo, ringte selv om ga info til klinikken om UL-svar. Min engelsk er helt på trynet, og etter at koordinatoren som snakker svensk ble sykemeldt, så ble det sambos jobb og ringe klinikken:o)

Legene snakker svensk da, så du slipper og perfeksjonere engelsken før du drar, da:o)))

Trenger du hotell-anbefalinger er det bare og rooope ut:o) Har bodd på tre forskjellige.

Masse lykke til, Snøfilla!!

Klem

Skrevet

Å så spennende snøfilla! Nå er dere snart i gang igjen! Kommer til å følge med fremover. Krysser alt som krysses kan for at dere lykkes nå!

Klem fra

Skrevet

Så spennende Snøfilla;-) denne gangen går det bra! Hvor lenge skal du gå på sprøyter før du reiser til Finland? Glder meg til å følge deg fremover! Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...