Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hva jeg vil ha i en mann...! Jeg har møtt mange rare gutter/menn igjennom tidene, søre,rare,tøffe,slemme,trofaste,utro osv osv osv Ingen av dem, ikke en har jeg på noen måte sett en framtid med. En mann kan være så snill han bare vil, kjekk og grei og romantisk, god i senga osv osv.. Men det vil ikke hjelpe om det ikke finnes en framtid i han.. For det er det alt handler om, å finne den man kan leve med.. For uansett hvor forelska man kan bli i en mann og uansett hvor fin han er hjelper det ingenting om han ikke har mål og mening i livet sitt.. en umoden mann, en barnslig og uansvarlig en som er på mentalt stadie med en tolvåring og ikke klarer holde på jobbene sine, som ikke klarer holde orden hverken i økonomi eller livet sitt, det er ikke en mann jeg ville ønsket å dele livet mitt med, for uansett hvor sexy eller fin en mann kan være både inni og utenpå hjelper det ikke, for ett iboende huleboerinstinkt sier meg at dette er en mann uten framtid! De fleste kvinner vil etterhvert stifte familie og ønske seg ett hjem med trygghet og kjærlighet i, dette kan man ikke få med en mann uten framtid. Jeg ønsker en mann med mål og mening i livet sitt, en moden, reflektert,ansvarlig,fornuftig, barnekjær, uredd og snill mann som klarer å holde på en jobb, som ikke synes prump og fjert er humor, som ikke svetter over tanken på å skifte en bleie eller vaske en kopp, en mann som holder orden på seg selv og livet sitt, som setter pris på trygghet og kjærlighet i livet sitt. en mann som har vokst fra grøftefyll og tilfeldig sex, en som ønsker ett hjem og barn og ja rett og slett en familie, klart man kan feste, klart man kan være litt barnslig og ha det gøy, men for all del ha en mening med livet sitt, ett menneske som ser for seg en framtid som inneholder mer enn sex og fanteri. Ja fantastisk sex betyr mye, en bra personlighet betyr mye, renslighet betyr mye og å ta vare på seg selv betyr mye, men har du ingen framtid, har du ikke mål og mening i livet.. føler jeg at det aldri kunne blitt en framtid i deg.. ja da er du ikke en mann jeg ville hatt i mitt liv. for ett liv skal bygges på trygghet og tillit, jeg vil ha en moden og reflektert mann som vil noe, noe mere, en mann som ønsker å bygge en framtid med ett annet modent og ansvarlig menneske.. når alt kommer til stykket er det etterhvert dette de fleste jenter kommer til å lengte etter når de modnes og tanken på en familie kommer snikende...! jeg har bare møtt en slik mann i hele mitt liv, en som har alt dette og mere til, en som er en mann jeg kunne sett for meg ett liv og en framtid med, en som vil noe med livet sitt og har både hjerne og hjerte..en som har alt jeg noensinne kunne ønske meg i en mann. desverre er han ikke min.. men jeg vil heller leve alene enn å noensinne ta til takke med noe mindre enn det, jeg vil aldri ta en mann jeg ikke ser noen framtid i, om jeg så måtte leve alene hele livet.. heller alene med framtid enn stuck med en slask av en umoden og ekkel mann som aldri ville kunne bringe trygghet inn i livet på noen måte! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10679518-hva-en-kvinne-vil-ha-i-en-mann/
nellas&storesøster :) Skrevet 19. oktober 2007 #2 Del Skrevet 19. oktober 2007 Helt enig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10679518-hva-en-kvinne-vil-ha-i-en-mann/#findComment-10688441
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Del Skrevet 21. oktober 2007 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10679518-hva-en-kvinne-vil-ha-i-en-mann/#findComment-10699604
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå