dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 er bedt på 3 fester i november,begynner å spraye 26.okt. hva gjør dere??
kosejent1 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Under første forsøket holdt jeg meg helt unna alkohol fra den dagen jeg begynte på spray til den dagen jeg testet negativt. I sommer hadde jeg andre forsøk og da drakk jeg mens jeg gikk på sprayen, men stoppet helt noen dager før første sprøyte. Tror det er individuelt hva legene sier, men du kan jo spørre på klinikken.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2007 ok,var litt det jeg tenkte også. hva gjør dere andre?
Brumm Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Hei! Jeg har drukket 2 ganger under spraying. Den ene gangen drakk jeg 2 små øl og den andre gangen 1 glass vin. Har ikke følt for å drikke mer:o) Dette er jo helt individuelt og en skal jo leve som "normalt", men er nok kanskje ikke så lurt å drikke seg dritings..... Men ikke vet jeg. Mange blir jo gravide forde.... Men under sprøyting har det ikke vært noe alkohol:o)
lillir Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Nyter selv svært lite alkohol,men på Hausken sa de at det var helt greit frem til uttak/innsetting..:-) Det ville ikke påvirke medisinene og prosessen.. Men enig med "Brumm",ville ikke ha tatt for mye..
Vi har tre mirakler! Skrevet 19. oktober 2007 #6 Skrevet 19. oktober 2007 Ved begge mine forsøk har jeg nytt alkohol ved speseielle anledninger, uten å drikke meg full. Det var snakk om vin til maten og avec til kaffen. Tok også en røyk i festlig lag. Under sprayingen er det jo nedregulering, ingen egg som skal modes perfekt så da synes jeg det var greit. Fra et spraystart hadde jeg nulltoleranse både for røyk og alkohol, da skulle jeg jo verpe fram flotte egg Fikk ikke så mange egg, men de var av fin kvalitet, som har resultert i to små mirakler
purple Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Hei. Jeg var på flere festlige lag i prosessen med alkohol . Dette var under spray perioden. Under sprøytene perioden så drakk jeg ikk ealkohol. Ellers levde jeg som vanlig og det innbefatter røyking. Var og i mye aktivitet for å øke sirkulasjon i kroppen. Hadde til og med røntgen undersøkelse under eggmodnings fasen/sprøyte fasen pga akutt sub. ileus.Dette var jeg bekymra for men legen sa at mine egg var så flotte og hadde 9 av 10 befruktninger så det skulle jeg ikke tenke på. Jeg fikk ut mange fine egg og ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå