Gå til innhold

Da forlater jeg dere....


flypapir

Anbefalte innlegg

Ser dårlig ut for dette svangerskapet, er bare i 8.uke, men blør masse og kraftig. Har i tillegg menssmerter og vondt i korsryggen... Skal på ul i morgen tidlig, så regner med å få det bekreftet da.

 

Men vil uansett ønske dere alle lykke til videre, nyt svangerskapet og kos dere med den kommende magen og babyen...:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff neiii, så trist, har selv mistet 3 ganger så vet at dette er vondt for deg..men siste gangen stor blødde jeg ganke mye fra uke 8 til 16 og alt var fint, men mistet i uke 16 pga livmor feil..men legene sa at blødninger har mange og mye også, men hvis du har smerter..uff jeg håper du kommer deg gjennom dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe moro nei.... Men de sier jo at det er noe mange opplever. Jeg hadde på følelsen av at alt ikke var som det skulle, så det kom egentlig ikke som noe sjokk heller. Også er det bedre at det ender nå enn om noen uker...

 

Synes bare det er litt rart å miste i dag... Pappan min har egentlig bursdag i dag, men han døde brått for 2,5 år siden... Så litt trist dag dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off det skjønner jeg er en tøff dag for deg. En liten trøst er det at naturen ordner opp selv når noe er galt. men en klem fra meg hvert fall og mange gode tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kroppen er fin på den måten...:) Jeg er i grunn litt lettet også. Begynte å blø litt på søndag, så har vært litt i tvil noen dager nå. Blir jo litt psyka ut av å gå og fundere.. Er egentlig godt å få en bekreftelse på det, så vi vet hva vi skal forholde oss til... Men misforstå meg ikke, skulle MYE heller hatt en voksende spire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...