snøfilla - mamma til 2 Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hei - og takk for sist:-) Hvordan går det med fryseforsøket ditt om dagen? Nærmer deg seg innesetting? *krysse*krysse* Klem
kosejent1 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, takk for sist, det var hyggelig. Nå er vi virkelig i gang igjen. Var på UL i dag på Aleris og det gikk sånn passe. Slimhinna var tykk nok (7,7 mm), men den var ekkosvak/isoekko (hva nå det betyr) og livmoren var visstnok hjerteformet (det har ingen sagt til meg før). Gynokologen ville øke dosen med progynova med en tablett frem til innsetting tirsdag/onsdag. Porsgrunn derimot vil at jeg skal ha samme dose frem til innsetting tirsdag. Så vet ikke helt hvem jeg skal høre på. Forhåpentligvis overlever ihvertfall et av mine to egg så jeg blir ruger igjen neste uke;-) Gleder meg litt mer nå enn i forrige uke og og har faktisk en god følelse. Hvis egget overlever opptiningen, så er det så sterkt at det bare må sitte;-) Håper mensen din også kommer snart, for da er vel du pån igjen?
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg krysser fingrene for deg jeg også :-) Klæm
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 Så bra at du er mere positiv nå, det høres veldig bra ut:-) Husk at psykens makt er stor! Nå er det bare noen dager igjen til du blir ruger, lover å heie på deg fra sidelinja. Forhåpentligvis er det sprøyter på meg til uka, kjennes ut som TR er på vei nå... Lykke til & klem fra
Høst72 Skrevet 20. oktober 2007 #6 Skrevet 20. oktober 2007 Lykke til med innsetting! Krysser fingrene for deg jeg også!
kosejent1 Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Takk skal dere ha jenter! Veldig hyggelig med heiagjeng på sidelinjen;-) Nå gjenstår bare å se om eggene mine overlever opptining. Har jo bare to på frys og vet at ikke oddsen er den beste, men får bare være positiv og ta slaget på tirsdag. Brumm: Er så spennende å følge deg og vet at det går bra denne gangen. Alt virker jo bare så topp med mange fine egg! Snøfilla: Regner med at dagene fremover nå går kjempefort og at du kommer etter som ruger om bare noen uker! Høst 72: Så bra at du ikke har hatt noe veldige plager, men ukene fremover kommer til å gå så fort så! BC: Går det forsatt bra med deg og spiren i magnen? Denne gangen skal den sitte ukene ut;-) En god søndagskveld ønskes dere fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå