Gå til innhold

Er jeg gravid, eller?


Clemencia

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer litt på om jeg er gravid. Hadde sex rundt eggløsning, og etter den tid har jeg merket at jeg er så utroolig trett og sliten, orker nesten ingenting. Ligger på sofaen og sliter gjennom jobbdagen. Ellers har jeg merket at jeg har litt lignende menssmerter, men vet ikke om d er vanlig så tidlig..? Og har blødd litt, bare noen dråper, ikke skikkelig blod heller. Men d er fortsatt en uke igjen til jeg skal ha mensen, så jeg tror ikke d er den, siden d slutta. Hva kan denne blødningen være, og er sjansene store for graviditet? Sitter bare å venter på at dagene skal gå sånn jeg får tatt testen og forhåpentligvis får to blå strek :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, d forstår jeg. Men d jeg lurer mest på er om d er vanlig med sånn blødning. Har d sammenheng med graviditet eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje det var festesmerter og festeblødning?

var ufine svar du fikk synes jeg:(

når er ikm da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menstruasjonen skal være her den 24. Jeg sjekka d litt på google nå, og fant ut at d kaaanskje kan være festeblødning, som du sier :) Noe som kanskje kan stemme, men jeg skal prøve å ikke tenke for mye på d, kan ikke ta testen enda uansett. Krysser fingrene for et lite frø som vokser der inne nå :) Takk for svaret, Solstrålen80!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Vi er vel ikke akkurat hobby-leger her inne er vi vel? Bedre å dra til en ekspert å få sånt bekreftet ordentlig...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...