Gå til innhold

Hjemme igjen med mine to små prinsesser:-)

ole brum:-)

Anbefalte innlegg

Hadde planlagt keisersnitt torsdag 11, og det var en fantastisk fin opplevelse. Jentene mine er store for å være tvillinger. Ingrid var 3270 og Kristine 3790. Ikke rart jeg var stor på slutten:-) Tvillingene kom til verden i uke 39+1.

Vi koser oss masse hjemme, men det er ganske travelt. Dagene går i ett. De sover masse, så litt pusterom blir det. Ellers går det i amming (duo-amming går fint), flaskekoking (har ikke nok melk til begge), bæsjing og vaske klær med gulp.

Gled dere masse. Selv om det er travelt så er det utrolig koselig:-)

Fortsetter under...

Gratulerer masse. De var jo kjempestore, jo :-)

Håper mine også kommer opp mot 3000gr. Sist lå de 4 og 5 % over gjennomsnittet, så de er godt i farta iallefall. Mulig det blir planlagt ks her også, så oppløftende å høre at opplevelsen var bra. Har tenkt man kanskje blir litt "snytt" for opplevelsen ved ks - selv om man sparer seg for en del smerter da. Begge ligger så langt i sete, så vet ikke helt hva de tenker om det på sykehuset. Hvorfor fikk du ks?

Kos deg masse med prinsessene dine - her blir det snart to prinser. Passert 34 uker nå, så max 4 igjen da. Her setter de igang i uke 38.

Gratulerer med to store prinsesser! Det er helt utrolig å tenke på at det faktisk er plass til to så store barn der inne.:-)

Blir også satt opp til planlagt snitt, da en sitter på rumpa og en ligger på tvers. Men jeg krysser fortsatt fingra for at den ene skal ta til fornuften og snu seg!

Kos deg videre :)

Annonse

Gratulerer så mye og håper dere koser dere om dagen. Er det vanskelig å amme to ? Er i uke 36 nå og det nærmer seg med stormskritt og prøver å se for meg hvordan det blir med amming og stell:-)) må vel bare ta det som det kommer. Mulig jeg blir satt igang over helgen da tv 1 har blitt så tynn over magen. Men jeg får ikke tenke så negativt for det for legene passer jo godt på.

Jeg gledere meg til å se miraklene mine.

Kos deg videre. klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...