Gå til innhold

noen som vet hvpr de selger lese grønn pæreis fra diplom is???

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet en del butikker solgte de for to kr i vinter. var det fordi de ikke finnes mer? har sååå lyst på det nå. hadde kjøpt 100 stk hvis jeg kom over de lissom. hehe

Skrevet

pæreisen gikk ut av produskjon for flere år siden. Dette vet jeg siden jeg sendte mail til diplom is i sommer.

Skrevet

Det du kan gjøre er jo å ringe til diplom is i rakkestad å spørre om de tilfedigvis har noe på lager.... eller du kan joine gruppa på facebook.... :)

Skrevet

vet at de selger en pakke med pæreis, jordbæris og ferskenis i.. men er ikke sikker på hva den heter. om det er fra diplom elr hennig olsen.

Skrevet

nei tenker ikke på den mørkegrønne med sjokolade på tuppen. den har jo vært ute lenge.

den her var lys lys grønn. i sånn grønt og gull papir.

Skrevet

den jeg tenker på har ikke sjokolade på seg, men er sikkert ikke samme uansett:)

Skrevet

Sikker på at det ikke er fra isbilen da??? De har en sånn pakkeløsning og i den er det pæreis. :)

Skrevet

hehe ja sikker på det ikke er fra isbilen. skulle gjerne tegna den og gitt bilde av papiret. den fantes ikke da vi gikk på skolen veronica :-)

Skrevet

Henning Olsen-is har en pakke med saftiser (uten sjokoladetrekk) med fersken, jordbær- og pæresmak....

Det er nok ikke disse du tenker på, men pæreisen i denne pakken var god :)

Skrevet

Den fra diplom-is med pæresmak er en variant av royal-isene. Sinnsykt god! Hadde dilla på den i sommer, da solgte de den overalt hvor de selger diplom-is. Tror statoil stasjonene har den, om jeg ikke husker feil...........

Skrevet

JAAAAAA!!!! stemmer du skjønner hvem jeg mener. statoil here i come :-)

Skrevet

He he! Lykke til med is-jakten=)

Skrevet

takk :-) har de den ikke her får jeg komme til norland og kjøpe med en haug. så du var derfra:-)

Skrevet

Har jeg som er dronninga av is spising gått glipp av en ny sort pæreis????? I din't belive it!!!!!!! :P

Vel...på en annen side så går det mest i isbil is.... har en deal med isbil mannen. Han kjører ned i gata der jeg bor (blindvei) og stopper utenfor døra mi! Snille mannen!

Skrevet

heter ikke henning olsen, men hennig olsen:) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...