Gå til innhold

April: Har dere crocs?

*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Skal være den første til å innrømme at familien er en smule hekta ja, hehe! :D Jeg har nettopp bestilt ett nytt par til meg og mannen nå (crocs mammoth) og fikk lillemor sine i dag (også mammoth) og de var heeeelt nydelige!! Utenom det har vi de vanlige (cayman) og støvler og div. sandaler (alice, capri og athens), alt i alt har vi nå 17 par i familien og de blir flittig brukt hver dag, hehehe!! Favoritten til lillemor er croclings med prinsesse på og eldstemann bruker Lightning McQueen!! ;o)

Flere som er fan av disse skoene?? ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10677569-april-har-dere-crocs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fan, og fan, men jeg og Matilde har i alle fall. Jeg har helt vanlige (husker ikke om det var cayman eller beach eller noe sånn) lyselilla (lavender) til jobb-bruk, og Matilde har CottonCandy-rosa MaryJanes :o) Hu e SÅÅÅ sjønne me di ;o)

Nope, ingen crocs her heller... Har blitt et prinsipp å IKKE ha, men kjenner etter at jeg fikk låne et par hos en venninne at det er en STOR mulighet for at jeg får et par som kan stå i bakgangen til å gå i postkassen med... he, he...

Har på jobb. Enn så lenge... det har visst vært problemer med statisk elektrisitet som slår ut de tekniske apparatene. Vi har ikke hatt slike hendelser enda, så vi får lov å bruke dem- men jeg har faktisk fått støt noen ganger av å ta på et apparat, og jeg er statisk når jeg tar på barna!! så velger nok ikke crocs neste gang jeg kjøper jobbsko.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...