Gå til innhold

Ei taus som lurer på en del ting...


maispire<3

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å bli gravid. jeg og kjæresten holder nå på, og jeg har sluttet med pillene for ett par uker siden. I den siste uka nå har jeg følt meg litt slapp, litt svimmel, må ofte på do og tisse, matsugen og søtsugen.. også har jeg en del svigninger i humøret. Kan dette være noen sympt. på at jeg kanskje har en liten luring på gang? Har ikke lyst til å teste meg før jeg skal ha mensen.. skal vel ha det om 14 dager. Har noen noe svar til meg på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia--skal du ha mens om 14 dager har du vel gjerne eggløsning nå?? da befruktes egget ditt og så tar det et par dager før det fester seg i livmoren og da sender egget ut beskjed til kroppen din at du er gravid..tror du sikkert kjenner eggløsnings symptomer?? eller er du kanskje gravid fra sist periode??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde faktisk mensen i noen dager i forrige uke, men den skulle jeg faktisk hatt denne uka.. så er litt sånn småforvirret:p Har prøvd å regne ut når jeg skal ha eggløsning, og den skal i mitt system ikke komme før i neste uke.. men jeg er jo helt fersk i dette, og vet ikke så altfor mye om nårti jeg skal ha eggløsning osv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du kan jo være gravid fra sist periode, men det kan også være eggløsningsymptomer..ønsker du å bli gravid koser du deg med din kjære denne helgen..lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...