Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Lurer på om noen av dere bruker å sykemld dere etter innseting? isåfall, hvor lenge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er veldig individuelt. Jeg har prøvd alt fra 0 til 14 dager sykemeld, men ingen spire ville bo i magen min uansett...

:-)

Skrevet

Heisann! Jeg ble 100% sykemeldt et par dager etter innsetting, deretter forts. 50% sykemeldt da jeg jobber på et legekontor med høyt stressnivå.

Skrevet

Jeg ble første gang sykemld 14dager.. Neste gang nesten en mnd.. Men jeg jobber som hjelpepleier en plass der vi er svært unnerbemannet. Undret litt på om jeg skulle få like lang sykemld neste gang eller va som er lurt?. Blir fort lei av å gå hjemme og...

Skrevet

Jeg fikk sykemelding 6 dager pga.overstimulering, men tror ikke jeg kommer til å bruke alle. Så lenge jeg føler meg fin mener jeg det er ok å gå på jobb. Fint å ha noe annet å konsentrere seg om og mener BESTEMT at det ikke har noen betydning for om det går bra eller ikke. Det er bedre for kroppen å være i bevegelse enn total ro. Men det kommer jo selvfølgelig ann på type jobb også.....stressnivå og tungt arbeid. Blir vel alltid en individuell vurdering!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...