Gå til innhold

Minifom - hjelp!

snella snella, aug05 og sept07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi strever med masse luft i magen og tenker å prøve ut litt,slik at lillingen slipper å streve sånn med det.

Helsesøster og apotek anbefaler Minifom. Jeg mener å ha hørt/lest en del kritikk av dette legemiddelet, men ikke hva - konkret...

Hjelp meg litt. HVA er de negative sidene ved Minifom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hva det var miniform kan forårsake.

Men prøv å gi ammete, noen ml før hver amming, det er helt ufarlig, og fungerer godt!!

Skrevet

Hei,

I følge min lege er det ikke noe problem å bruke Minifom, så lenge du følger anvisningen på pakken. Det er overdreven bruk som ikke er bra (som med alt annet;-))

Jeg vil gi deg et annet tips. Jeg har fire måneder gamle tvillinger som var plaget av luftsmerter i magen. De er født fortidlig, og deres tarmsystem var/er litt underutviklet. Jeg oppsøkte en osteopat som ga dem behandling - ingen knekking av nakkevirvelen, bare helt forsiktig trykking i nakke, på rygg og mage. I tillegg fikk de litt akupunktur. De får også en kvart teskje melkesyrebakterier oppløst i vann hver dag.

Etter to behandlinger var de helt endret. De har fortsatt luft i magen, men har ikke smerter lenger. Det er verdt et forsøk, for det er helt fryktelig å se dem ligge å vri seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...