Gå til innhold

UL i dag! Har sett knøttet vårt! :)

Anbefalte innlegg

I dag var jeg på sykehuset for å få sjekket om alt var i orden, legen min har nemlig hatt en mistanke om at det kanskje kunne være flere enn en der inne siden jeg har vært/er så dårlig.

Måtte ta innvendig da, men synes det gikk helt fint egentlig. Og der lå h*n, sprellet og hikket som bare det! Måtte felle en tåre eller tre... Alt var bare bra, og det var (heldigvis) "bare" en der. En helt fantastisk opplevelse! Nå er jeg glad nå! Skal nok holde ut kvalmen og oppkast nå ja!

Fortsetter under...

Så koselig å høre at alt var bra da:-)Det er liksom så utrolig deilig å bare få bekreftet at alt er bra! Man er jo rimelig bekymret og tenker altfor mye.

Må innrømme at da jeg var på ultralyd og fikk se det med egne øyne og at alt var i skjønneste orden,slappet jeg av med en gang.

Det blir jo mer virkelig også,når man faktisk ser at det er noe "inni der":-)

Så fint at alt var bra da :-D Og så godt for deg å få et lite løft!! Hvordan er formen?

For å endre på termindato må du gå inn på din egen side og brukerinformasjon. Der kan du endre. Min side funker ikke her inne og har ikke gjort det på lenge, så jeg får ikke gjort noen ting med hverken profil, postboks eller noe annet?!

Peekaboo: Jeg trengte virkelig å se at alt var bare bra der inne ja, så kanskje jeg får slappet av litt mer nå... Jeg har hatt tre dager som har vært ganske bra nå, så jeg øyner et lite håp om at det verste er over. Hvordan er formen din da?

Har fått fiksa termindatoen nå. Takk!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...