Gå til innhold

hva er det som skjer...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hallau...

Lurer på omdere har opplevd å blø litt helt i den spede begynnelse av graviditeten..Jeg vet ikke om jeg er gravid men jeg lurer litt på hva som skjer ..Hadde sist mens for snart tre uker siden og etter en uke kom litt blod..Og så etter en uke til kom det litt mer..Ikke mye..Har aldri opplevd det før.Har et barn fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har også et barn fra før. Jeg har opplevd at jeg har hatt litt blødning under eggløsning. Da river det skikkelig i eggstokkene, men så går det over. Har egentlig vært plaget med store pms- smerter, så mine symtomer nå (er i 8.uke) er som vanlig før mensen (kvalme, ømme bryster, strekkninger i livmoren). Men, den stikkningen jeg kjente denne gangen var da altså festesmerter. Og da har jeg også hørt at noen blør litt. Håper du finner ut av det snart:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar! Jeg blei litt gla av det svaret! Har lyst på en liten til..

jeg opplevde ikke dette sist gang da..men det kan jo være forskjellig fra gang til gang:) Håper det er en liten på vei..Har ikke tatt folat da men..får ut å kjøp det i morgen vertfall..Hvor fort kan du få utslag på graviditetstest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...