Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg skal inn med ks...15.11
Bekemor70 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Hei! Så spennende, jeg skal også ta ks samme dato på Ullevål. Venter også gutt:)
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2007 Det var artig, da kanskje vi ses der da, kanskje samme rom å. Har termin 21 november så på meg tok de bare 6 dager før, hva med deg? Første gang med ks? Skal møtes på ullevål 14 nov kl 12:00 til samtale ;o)
Bekemor70 Skrevet 20. oktober 2007 #4 Skrevet 20. oktober 2007 Hei! Jeg skal også møte dagen før, men vet ikke når. Mulig jeg har fått brev om dette. Jeg har termin 25 nov, så jeg får ks hele 10 dager før. Det er mitt første ks og mitt første barn. Vi kommer sikkert til å treffes, det hadde vært gøy:) Vet jeg skal tilhøre avdeling A.
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. oktober 2007 Jeg å skal på avd A:o) Mitt første keisersnitt å, hadde vanlig fødsel sist men det er 8 år siden. Er veldig spent. Har jente fra før av og nå får vi en gutt. Gleder meg sånn. Er bilder på min profil, så om du ser meg får du si hei:o) Samboeren min skal være der med meg, men han må visst dra hjem om kvelden. Synes det er litt trist, de sa vi skulle være på barsel 2-4 dager, så evt 2 dager på hotell sammen.
Bekemor70 Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Hei mamma til Leon:) Jeg har sett på bildene av deg og din familie. Utrolig søt familie:) Jeg skal følge med og se om jeg ser deg når jeg kommer på Ullevål. Selv heter jeg Vibeke, har halvlangt lyst hår, snakker nordlending. Så du må bare spørre etter meg. Er enig at det blir trist å være alene på barsel. Skulle så gjerne hatt mannen min sammen med meg, men han skal iallefall bo sammen med meg på hotellet. Selv er jeg utroligt lei. Er veldig slapp og i dårlig form pga. bekkenløsning. Irriterer meg for skulle kjøpt unna julelgavene. Men nå er det bare 3 uker i gjen. Hipp hurra!!!
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2007 Takk:o) Så koselig at vi skal ha samtidig, litt artig. Samboeren min er nordlending o) Varme mennesker det:o) Jeg heter Sandra, bare å spørre etter meg å. Har samtale dagen før kl 12, jeg gleder meg sånn. Er skikkelig lei å slapp jeg å, føler at det blir luksus når han kommer for da kan jeg sove litt mer enn å våkne hver time på natta... Og bekkenet blir kanskje bedre. Min samboer skal å være sammen meg på hotellet. Vi ses:o) (Hvis de ikke kommer før, fikk bare 6 dager før termin)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå