Gå til innhold

Hva er prisene på TFK, Bugaboo, OTH og EasyWalker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet at Barnas Hus i Sandvika har en del åpningstilbud nå men er usikker på prisen..

Man får værtfall TFK og EW på www.babyjungle.nl...

Har bestilt derfra selv og er kjempe fornøyd!

Bugaboo koster 5800 mener jeg. Kjøpt fra babytrader.nl

(Fri frakt og noe med 50 euro i rabatt ved bestilling på så stort beløp)

I butikk i Norge tror jeg det er 7500. De har akkurat satt ned utsalgsprisen i Norge fra over 8000...

Easywalker finner du billigst på mener det er babyjungle.nl. Tror også de er billige i Sverige, så du kan spare endel på å kjøpe der:)

TFK selges også på samme nettsted..

Litt mangelfull info, men håper det hjalp litt:)

Jeg anbefaller TFK eller Easy Walker av de fire. De kan kjøpes på babyjungle.nl til veldig rimelig pris!

For å finn ut prisene så gå inn på

http://www.babyjungle.nl/english-home.htm

og trykk på "catalogue"

Der kan du bare bestem hva du trenger og finn ut hvor mye det blir!

TFK skal være bedre enn EW pga håndbremsen og litt større bag men lik så liten når den slåes sammen. Jeg vet ikke noe om Bugaboo og OTH enn at all sammen sa at jeg må ikke kjøpe de fordi TFK og EW er mye bedre. Lykke til med valget! :)

Annonse

OTH og TFK har de største bagene.. Er bra vogner begge to. Jeg personlig synes OTH er mye finere. Har kjøpt den på Fru Lyng i Oslo. Betalte 11000 for vogn, bag, masse utstyr og barnesete. Ble billigere enn å bestille det samme på babyjungle, så når det gjelder OTH ville jeg kjøpt i Norge...

Med mindre OTH nettopp har kommet med en diiger bag er fortsatt Bugabooen større! Mener Easywalker også er større enn OTH. (Ihvertfall 06-modellen til OTH.)

Allerstørst er nok uansett TFK, den er kjemperomslig!

Legger ved god link på bagstørrelser og slikt..:)

http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=301662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...