Gå til innhold

Dette kan skade fosteret ditt:


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

hahaha... ja sant.... kan vi ikke legge oss ned og daue hele gjengen....

Det er livsfarlig å leve.....

 

 

looooooooool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra!

 

SÅ KAN DERE JÆVLA HYSTERISKE KJERRINGENE HER INNE SKJØNNE HVOR SKRUDD DERE ER I HUE NÅR DERE BEKYMRER DERE FOR ALT MULIG!

 

ER DU SÅ JÆVLA REDD SYNES JEG IKKE DU SKAL FÅ BARN - DU BLIR EN ELENDIG MOR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lure på om ikke alle tar ironien?? så dumt da at alt her inne skal bli til en irritasjo for en hver og enkel..sinnsykt dumt,, dette var litt morro, pga vi fremstiller oss selv, vi er alle i samme frustrasjon og redd for det meste, jeg selv er ekstrem pga mistet 3 ganger og har ikke barn og operert 2 ganger i livmoren, men kan da le litt av dette..men dumt ikke alle forstår alt her inne...;.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns dette var litt morsomt=)

 

kjøre bil-tenk om du krasjer

gå ute-tenk om du blir påkjørt

sitte hjemme-tenk om det begynner å brenne

kjære taxi-tenk om du har glemt lommeboka og blir stresset i det du skal betale. stress er ikke bra for barnet:P

 

huff, så mye man må tenke på når man er gravid da:) hihi

skulle nesten levd inni en steril boble alle som en i 9 mnd:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Denne var på sin plass og etter min menig på riktig forum!

Kjekt om det i tillegg til alle bekymringstrådene innimellom kommer tråder vi kan le av og kose oss med!!

Umulig å tilfredstille alle, så skjønner at noen ikke tar humoren...

Men godt og viktig at vi slapper av innimellom og!!

 

Nå skal jeg sette meg i sofakroken og lese mitt første nummer av bladet Gravid!! Håper dere andre også klarer å kose dere med det som skjer inni oss!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt så synes jeg IKKE at dette er noen slags form for humor! Innlegg som dette KAN faktiskt skape usikkerhet blant 1 gangs gravide! På den første lista står det blant annet spekemat DET er jo farlig. Selv om NOE av det som sto på den lista var jo veldig åpenlyst ikke farlig,men uansett tenk dere om 4-5 gangs "gamle" husmødre som liksom vet "ALT"som ikke har noe annet enn og "henge" her inne og slenge ut sånne innlegg! Trodde dette var en seriøs side,men har mine tviler med tanke på innlegg som dette! Hvorfor tror dere det er så mange som signerer med "anonym" her inne pga i følge disse "gamle husmødrene som vet best" er det helt latterlig for dem at en første gangs spør om fks om det er farlig og spise reker. Ser fks mange svar som ja det kan du trygt spise med en noe spydig aktig "tone" "som ja visste du ikke det eller??! burde ikke fått barn du" Jeg vet med sikkerhet at jeg ikke snakker for selv her inne! SJERPINGS OLD LADIES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bullshit der, og noe som faktisk kan være skadelig. Enkelte her inne er så redde for å bli stemplet som hysteriske at jeg tror seriøst dere gjerne kunne bælma 96 mens dere dampa sigarer mens dere er gravide bare for å bevise hvor kule og uhysteriske dere er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..signerer denne ja.. tingene på noen av listene er for nært opp til sannheten slik at det ikke er tydelig at det er tull..slike tråder kan sikkert bidra til at noen blir ekstra stressa med tanke på dette..og tenk å svare sånn som hun ene gjorde i store bokstaver lenger opp!!!! ..det gjelder flere som har signert med nick også!! skjerp dere!!!!...dere hiver dere på for å håne de som sier at de ikke likte denne tråden helt!! ..når ble det galt å være ansvarsfull, da?? jeg har lagt merke til alle navnene som har skrevet slemme beskjeder tilbake, og skal huske på hvem dere er fremover..burde skamme dere..dette minner nesten om mobbing..

 

 

 

..ikke rart at jeg velger å være......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...