Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 ...Som ikke har fått noen sånne stooore dilla ting? Nesten litt skuffa jeg for at jeg ikke har måtte tvinge gubben ned på bensinstasjonen midt på natten for å kjøpe noe helt merkelig.. Hehehe...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Buhu, it`s only me...... Er det ingen andre som ikke diller assa??
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg har heller ikke fått dilla. Har perioder hvor jeg spiser mye av noe, men sånn er jeg til vanlig også.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Har nok ikke dilla på noe spesielt jeg heller! Kan vør tider der jeg har stor lyst på noen ting, men det kan fort forandre seg til noe annet en annen dag!!
svima fra Telemark... Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Jeg har heller ikke noen diller heldigvis.... Orker ikke tanken på søtsaker å slikt bare frukt og sunn mat som frister meg heldigvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå