Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #26 Skrevet 18. oktober 2007 Fy faen så tett du er!! Er deg det er synd på som ikke klarer å se helheten. Om du ikke har fått med deg poenget, så kan jeg forklare det en gang til. D er snakk om å sterilisere smokkene 1 gang i døgnet, ikke vaske ting hele dagen... Seriøst, du har problemer!!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #28 Skrevet 18. oktober 2007 Hva me oss som ammer da??? Burde vi kanskje dyppe puppene i kasserollen med kokende vann en gang i døgnet???
mamman te Vetle og Alma Skrevet 18. oktober 2007 #29 Skrevet 18. oktober 2007 haha, ser det for meg ja!! kan jo ikke garantere at mannen sine hender er så veldig rene når han masserer puppisene dine:)
~~¤April baby¤~~ Skrevet 18. oktober 2007 #30 Skrevet 18. oktober 2007 Hehe,må le litt nå ja. "dyppe puppen i kasserollen" hehehehe.. Nå sklidde kanskje ting en smule ut her,men det er fakta at smokker blir mer porøse i gummien jo mer de blir kokt.
**My little Miss drama and I** Skrevet 18. oktober 2007 #31 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg var veldig på det å sterilisere smokkene når lille gull var liten ,men nå putter hun alt hun kommer over i munnen.. da kan jeg tenke meg at det holder å skylle de.. å kanskje en å annen gang koke de? tror VIRKELIG ikke det står om liv og død.. de har godt av litt bakterier som nevnt over ,men vil noen koke de hver dag så får de pinade gjøre det å))) men jeg skyller de... hun er 6 .mnd såe.. men flaskene steriliserer jeg ennå.. men går ikke mange flasker per dag.. HS sa man trengte ikke streilisere flaskene hver dag nå, holdt å vaske dem...
Diva Muffin Skrevet 18. oktober 2007 #32 Skrevet 18. oktober 2007 Vi velger vel selv hvor hysteriske vi velger å være, men hvis flaskeposten.org skriver om mulig død på grunn av manglende sterilisering, så burde de få med at barnet enten har utrolig lavt imunforsvar, at hjemmet er usedvanlig skittent, eller at flaskene ligger i kattesanda når de ikke blir brukt, for at død skal være særlig sannsynlig. Jeg steriliserte de første tre månedene, og gir fortsatt kokt vann ved seks måneder. Alt nytt kokes fortsatt, men ellers ser jeg ikke behovet. Vi har det normalt rent her, flaskene vaskes i maskin eller for hånd med så varmt vann jeg takler mellom hver bruk. Vi kutter ut hygienetiltak litt etter litt, hun må nesten få opparbeidet seg litt motstandskraft til bakterier før barnehage er en realitet, ellers sliter vi.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #33 Skrevet 18. oktober 2007 Rester av mm og mme kan være veldig farlig.. bare sier det Koke en gang om dagen er da ikke så slitsomt. Og bare skylle sutten i vann er kvalmt spør du meg og jeg syntes ikke det kan sammenlignes med å spise litt på leker. De bør hvertfall vaskes i oppvaskmaskinen. Men vi er alle forskjellige! Jeg koker suttene til barnet mitt!
Tøttå Skrevet 18. oktober 2007 #35 Skrevet 18. oktober 2007 Jepp, tar de i samme slengen som flaskene jeg og
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #36 Skrevet 18. oktober 2007 ha ha er det liksom en anonym som støtter en annen anonym over eller bare det samme som føler hun trenger litt støtte?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 18. oktober 2007 #37 Skrevet 18. oktober 2007 jeg koker vann i vannkokeren og skyller smokken.. det holder da mer enn nok.. er da ikke nødvendig å koke hver eneste dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå