Gå til innhold

Hvorfor går tiden så sakte?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!!!!

Anbefalte innlegg

Tiden går så altfor sakte!!!!!!!!!!!!!!

Jeg var hos legen på mandag og var da 7 + 2, men legen mente jeg ikke var kommet så langt, men kunne ikke si noe mer før etter ny undersøkelse og 14 dager...

Men tiden vil jo ikke gå!!!!

Det e r5.gang jeg er gravid (jeg har hatt 2 SA og en MA og imellom disse har jeg fått ei nydelig jente) på under 4 år, og hver gang det har gått galt har det skjedd rundt uke 9.. Og nå klarer jeg ikke slappe av.. Venter bare på at jeg skla komme forbi uke 9, men tiden vil ikke gå fortere!!!!!!!!! Holder på å bli gal:(

Håper bare så sterkt at det skal gå bra denne gangen...

Måtte bare få ut litt frustrasjon..

Klem til alle der ute og lykke til til dere også!

Jeg skal krysse fingrerne for oss, og for at tiden skal gå litt fortere;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10674932-hvorfor-g%C3%A5r-tiden-s%C3%A5-sakte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til det du beskriver her. jeg har også mistet (bare en gang heldigvis)og det er litt sånn at man må komme seg over det stadiet der man mistet sist for å kunne slappe av, for min del er det å få se hjerteslagene på første UL nok, for det startet aldri sist.

Jeg krysser fingrene for deg!! Lykke til!!

Huff, ja kjenner akkurat til hvordan du har det.

Dette er min fjerde graviditet. Har fått en nydelig jente på snart tre år og mistet ganske likt som deg, ca uke 8-9 med to. Så det er liksom ikke helt sant før en er over de ukene der.

Teller ned hver dag...og er jo ikke rart det går sent da, men hvordan klare å la være? Hadde jo vært så flott med en baby igjen.

Men med verkende pupper og en veldig kvalme, stoler jeg på at dette er gode tegn.

Hadde ikke så symptomer på de jeg mistet, som den jeg fikk og har nå, så krysser fingrene... for oss alle.

Lykke til, god vi er flere som VENTER...

Klem

Føyer meg inn blandt dere. Er 3. graviditeten dette året. gått galt mellom uke 6 og 12 begge gangne... så blir lange uker fram til jeg føler meg trygg, men håper det går bra med oss alle og at vi får nydelige juni babyer :)

kunne ikke vært mer enig..

fikk først ei jente på 2.5 år idag :)

mistet så i MA i uke 11 på 1 årsdagen hennes

mistet igjen i SA i uke 4+3 i sept så nå er jeg 4+4 og iallefall over den første...

men har veldig god tro på at det går bra denne gangen :)

Helt enig!!!! Det går altfor sakte. Jeg var på UL forrige uke og det så ut som jeg var kortere enn utregningene skulle tilsi... skal tilbake på UL neste uke (14 dager i mellom).... Jeg ble bekymret for at det var noe galt når jeg måtte tilbake, men de sa at alt så bra ut. Tolker alle ting negativt da jeg hadde SA i uke 13 for nesten 1.5 år siden... Har brukt tid på å få til denne graviditeten og kan liksom ikke tro at det skal gå bra.

Krysser fingrene for alle oss som ikke klarer å slappe av!!!!

Annonse

Jeg tror tiden går så seint fordi vi bruker så mye tid og energi på å være gravid. Vi kjenner etter for hver detalj og legger totalt om på alt vi er vandt med å gjøre. Vi synes det er slitende med for mange symtomer, men blir livredde når de forsvinner. Og bruker vi mye mer tid på å lete etter svar på nettet,- og følger utviklingen til punkt og prikke. Og så alle skremslene da! Sist jeg var gravid hadde jeg ikke internett og jeg gjorde vel stort sett det jeg hadde gjort alltid selv om jeg var gravid (bortsett fra å røyke og drikke alkohol). Jeg husker jeg var spent siden jeg hadde mistet en gang før, men syns tiden gikk så mye fortere. Kanskje jeg hadde litt mer å gjøre da, med studier og jobb. Men, jeg har ihvertfall bestemt meg for å ta ukene(ikke dagene) som de kommer, og slutter og kjenne etter hele tiden. Være opptatt av andre ting rett og slett! Så forteller jeg det til folk at jeg er gravid nå, ettersom det passer inn. (hvis ting krever en forklaring). Er 8+2 i dag:-)

Ikke glem å leve selv om dere går med et liv i magen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...