Gå til innhold

Her er det jammen lett å bli skremt


May36

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

noen kan ha et sv.skap uten symptomer men fortsatt få et like friskt barn som en som f.eks har kastet opp mange mnd :)

 

jeg for min del har bestemt meg for å droppe å lese alle innlegg med skremsels overskrifter eller om sa og ma...

velger å bare lese det som er positivt for å ikke bekymre meg mer enn det som er nødvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hopper også over sa/ma (har hatt sa selv). Mistet symptomene mine en hel uke og var overlykkelig inntil jeg leste her inne. Nesten glad da de var tilbake. Men nå kunne jeg gitt mye for å slippe denne sterke kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som menes er vel om en har hatt sterke symptomer og disse plutselig stoppet opp, da bør en reagere. dette skjedde med meg da jeg mistet. Og det sies at en av tre mister en gang, da er det vel ganske naturlig å ta opp på 1 tri der det er mange som er engstlige for at nettopp det skal skje. det er godt med støtte fra andre som skjønner-:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har mistet to ganger så jeg har ikke behov for å lese om andre ang slike ting, men føler dette er opp til hver enkelt hva man vil lese og ikke...

selvsagt er det god støtte når det er andre som har vært i samme situasjon, men nå som jeg er blitt gravid igjen etter 1.5 med prøving føler jeg ikke at jeg vil lese om det....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med dere. Det er alt for mange "hobby-eksperter" her inne. Og alt for mange som juger KUN med den hensikt å skremme andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......dessuten finnes det en egen side for dette temaet, så det kunne vel diskuteres der inne?? Ene heter ;" Mistet, og gravid igjen" og den andre heter ;" Ufrivillig abort"

 

Dette er vel mer passende forum å snakke om SA/MA på skulle en tro....

Har full forståelse for at dem som har opplevd dette, trenger å prate om det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...