Karabimbi Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Hei Jeg drikker to kopper Helios ammete (rosa boks) hver dag. Syns det virker. På pakken står det : anbefalt menge 1-2 kopper hver dag. Vet noen hvorfor dette er anbefalt mengde? Noen som drikker mer enn dette? Kunne godt tenke meg å drikke 1-2 kopper til hver dag jeg! Har hele tiden slitt med lite melk, dårlig vekt oppgang på datteren min, men nå som jeg hver dag har begynt å drikke to kopper så syns jeg det hjelper.
trollet66 Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg aner ikke hvorfor vi ikke skal drikke mer, det er nok ikke skadelig!!!! Jeg har da drukket både 3 og 4 kommer til dagen innimellom jeg!!!!
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg tror anbefalt mengde handler om at denne mengden vil kunne gi effekt... Mindre enn anbefalt mengde vil kanskje ikke gi noen effekt. Tror ikke det gjør noe om man tar mer. På Kloster Urter sin står det at det skal drikkes 2-3 kopper. På Apotekenes Ammete står det "noen ganger daglig". Drikk med god samvittighet og gled deg over at det hjelper. Vi prøver mot luft. Føler ikke at det hjelper, dessverre.
Expat Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Er ikke helios sin den fra Weleda? Har da vitterlig oversatt pakningsvedlegget til weleda sin en gang og da var 4 kopper per nevnt?
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 19. oktober 2007 #5 Skrevet 19. oktober 2007 Jeg har drukket Kloster sin ammete, samme anbefaling, men jeg drakk alltid 3-5 kopper dagen..nå har jeg sluttet fordi jeg trapper ned på ammingen, men det ga tydelig mer effekt med "dobbel" dose..kan jo ikke være farlig på noen måte, er jo ikke skadelige urter :-)
Karabimbi Skrevet 19. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2007 Hei Expat! Vet ikke om Helios Ammete er den fra Weleda. Det står ikke noe om det på den, men jeg vet den selges der Weleda produkter selges. den er ihvertfall økologisk dyrket - og importert fra danmark. ganske god. da drikker jeg i vei og håper på mer melk! Skål!
mommytil2gutter Skrevet 20. oktober 2007 #7 Skrevet 20. oktober 2007 Det finnes helios ammete og weleda ammete. Helios importerer weleda da...På weleda står det 3-5 kopper til dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå