Gå til innhold

Konstant våt i trusa(sorry)....

Anbefalte innlegg

Er sikkelig usikker på om det er noe annet enn utflod....jeg er 99.9% sikker på at jeg ikke tisser på meg men er fuktig i trusa hele tiden...noen som vet?

Er i min 36.uke(35+1) og tror ikke hodet har festet seg....men da kan det vel ikke være fostervann heller?

Tror jeg ringer JM...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10674270-konstant-v%C3%A5t-i-trusasorry/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har en veldig stor mage som gjør at det får lite "luft" der nede. så jeg svetter en del på venus berget som gjør at jeg føler at trusa er fuktig hele tiden... vet ikke om det er noe sånt du mener... i tillegg til litt utflod å sånt..

Ring JM du, for sikkerhets skyld.

Hvis hodet ikke har festet seg og vanne thar gått... da er du ikke i tvil, da fosser det.

Men hodet kan ha festet seg siden forrige kontroll og da propper hodet for vannet. Da seldrer det litt hele tiden.

men er fuktig hele veien, ser forskjell på utflod og fuktigheten...

snodig:P

Men kanskje jeg bare svetter jeg og, men hvordan skal jeg være sikker på at det ikke er fostervann? er det farlig om jeg lekker fostervann?

Har MASSE liv i magen i dag...

putta et truseinlegg i trusa nå og skal se om den blir fuktig!

kjørte en del bil istad, og merka da at jeg nå var ganske våt i trusa....så håper det bare er svette(selv om tanken er sær:P)

Tusen takk for svar, hvis truseinnlegget blir fuktig nå i løpet av noen få timer ringer jeg føden!

Annonse

Det er helt normalt at utfloden blir mye mer rennende, særlig på tampen av svangerskapet.

Jeg opplevde akkurat det samme som deg, og ble sendt til sjekk på sykehuset. Det var ikke vannet som hadde gått, og siden jeg var sikker på at det ikke var urin, fikk jeg beskjed om at det helt sikkert var deler av utfloden som kom ut i en mer rennende form.

Spurte jordmor for nokre veke sida (va redd ej va lekk), ho sa dei brukte å råde gravide til å ta et stoffstykke (farga ikkje kvitt) i trusa i staden for truseinnlegg, viss det vart vått og i tillegg lukta litt søtlig sku ej ringe føda, då kunne det vere vatn. Det va visst ganske vanlig folk va inn og sjekka det... men e du det minste i tvil so ring føda, bedre å ringe en gang for mykje enn en gang for lite!!

Annonse

Jeg har hatt det akkurat som deg i ei stund nå, våt i trusa hele tia, det lukta søtt, så jeg ringte føden. De fryktet at det var fostervann, så måtte komme inn. Tok da ctg-registrering, ultralyd og gyn.undersøkelse. De fant utav at det heldigvis bare var tyntflytende utflod.. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt en tlf og en sjekk, bedre å være på den sikre siden:)

nei ingenting skjedde! hehe

var nesten ingenting i det bindet jeg hadde i, så da var det nok bare mitt eget og ikke fostervann!

Takk for alle svar, godt å ha dere her altså:)

Er ikke like redd for å ringe føden nå lenger, de var så snille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...