Gå til innhold

Dere som er kvalme... Forslag til PÅLEGG??


BabyButterfly<3fødeklar

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bli sprø... spiser bare kjeks, flatbrød og presser ned litt middagsmat i ny og né. Takler ikke brødmat fordi det ikke finnes et eneste pålegg som frister meg.

 

Hva spiser dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer nesten bare å spise ostesmørbrød. Orker ikke å spise "vanlig" skive, så den må stekes i ovnen. Ellers går det i mør og fenalår... Akkurat det vi ikke skal spise. Men det er helt ærlig det eneste som går ned. Uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Første graviditet kasta eg opp i 9 mnd.. Levde da på ristet skive med fårepølse på.. Det som var salt hjalp liksom.

Ikke så mye annet å anbefale her..

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg takler på brødskiva er tomat.. Rister brødet godt, så det blir sprøtt og litt brunt.. så har jeg litt smør, tomatskiver og salt og pepper på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres kjent ut. Jeg fikk ned ristet brød med smør på, og en kopp te når jeg var på det verste. Trøst deg med at det går over. Nå klarer jeg bare hjemmebakt brød med leverpostei, sånne gule runde bokser. Nam nam=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått dilla på leverpostei med majones. Aldri likt det før, men nå må jeg bare ha det. Ellers knekkebrød med hvitost og rød paprika eller agurk. Grov baguett (fersk) med salatblad, agurk, tomat, skinke og ost, mmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for mange gode forslag! Ikke lett å spise når man ikke eier matlyst i det hele tatt og blir kvalm av det meste man dytter i seg...

 

Det er nok ikke alt i denne tråden som hadde gått ned, men noe. Og det tar jeg med meg! Tusen takk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres merklig ut, men jeg føler det er god hjelp i "krydret lunsjrull" og agurk jeg :)

spesielt på lyse knekkebrød med majones til.

majones av alle ting, men underlignok så gir det en veldig god smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fryst fersk loff som er oppskåret i skiver og tar frem det jeg skal spise rett før måltidet, så det alltid er ferskt. Klarer ikke tørt og "gammelt" brød. Så har jeg på enten brunost eller jordbærsyltetøy, uten klumpene;)

Nå spiser jeg Pringels og drikker Pepsi Max. Mandariner er godt, litt eple er også godt og noen ganger gulrot:) Sliter skikkelig med maten:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...