Gå til innhold

Hvor anbefaler dere å kjøpe barnevogn i Trondheim???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer an på hvilket merke du vil ha på vogna det... Kjøpte Brio Happy duo på Barnas Hus på 1 års jubileet. Vet at Bebitohar emaljunga og at Barnas Beste er froholdsvis dyre.

Virker som om de har mest peiling på Bebito. Ulempen er at de ikke har Brio og Simo. Det eneste merket jeg har sansen for der er oth, da jeg synes emmaljunga er no skrot.

Barnas hus har desidert mest utvalg av merker, så dersom du har peiling på vogn kan du jo handle der. De har ofte tilbud.

Takk!:)

Er gravid med førstemann og er kjempeusikker på hvilken vogn jeg skal kjøpe. Har tenkt en del på emmaljunga eller simo - men ser at det varierer også veldig fra person til person hva man er fornøyd med.. Hva anbefaler dere av duo vs. kombivogn?

Annonse

emmalj duo kan veie opp mot 20kg også, avhengig av understellet. Duobag er ofte større, men feks på quinny er bagen en vits:-)

Jeg anbefaler helt klart kombi, syns det var enkelt å kunne løfte med seg bagen. Dessuten kan bagen ofte gjøres om til kjørepose. En annen ting er at man ofte bruker samme kalesje til bag- og sittedel. Da vil fargen på kalesjen kunne virke blass mot sittedelen, ettersom den allerede har vært i bruk i minst 6mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...