Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Noen som vet hvor "farlig" det er å drikke kaffe?? Klarer ikke kutte ut den, men røyken har jeg nesten stumpet helt nå...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 De sier at et par kopper til dagen ikke skal være spes skadelig. Jeg er normalt selv stordrikker av kaffe. Men når jeg passerte 6 uker så orket jeg ikke kaffe lenger. Jeg liker det rett og slett ikke lenger. Det samme skjedde forrige gang jeg var gravid, men da ikke før jeg passerte 12-13 uker. Kan jo håpe at du også får det slik da;-)
silje-her Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 mener det er en til to kopper som er maks? noen som vet hvordan det blir med koffeinfri kaffe? kanskje den kan brukes?
Blå + en i magen Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Ja, det er koffeinen i kaffen man ikke bør ha veldig mye av, så koffeinfri er fint!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #5 Skrevet 18. oktober 2007 Men hvor skadelig er koffein for fosteret??
Idun<3tosmå<3 Skrevet 18. oktober 2007 #6 Skrevet 18. oktober 2007 Jeg vet ikke hvor skadelig det er, men de mener det kan være årsak til SA... Jeg liker heldigvis ikke kaffe, men savner colaen min:( Så nå prøver jeg å kose meg med meireienes premuim juce i stede, da får jeg i meg litt "frukt" og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå