Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Når kan babyen begynne å bruke den? Hvor får man kjøpt den? Jeg har en sånn i plastikk som babyen kan ligge i oppi badekaret. Er det det samme??
maiprins Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 En badestol er en slags stol med sugekopper som babyen kan sitte i når han/hun skal bade. Du kan ikke ha så mye vann i badekaret når du bruker den. Babyen må kunne sitte selv først, før du bruker denne stolen. Jeg ønsket meg den stolen så lillegutt og storegutt kunne bade sammen. lillegutt er ikke mer enn 5 mnd så vi venter til han kan sitte selv før vi tar den i bruk. Tenkte også å ta den med når vi skal til Tenerife i vinterferien - da kan han jo bruke den i det lille barnebassenget kanskje? håper du ble litt klokere.............
Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #3 Skrevet 18. oktober 2007 Det ble jeg;) Tusen takk!! Skal gå til innkjøp av en badestol etterhvert jeg da!!
aanonym Skrevet 18. oktober 2007 #4 Skrevet 18. oktober 2007 Her er den: http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=Stelletilbehor Lillegutt på fem uker bruker den daglig, han elsker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå