Gjest Skrevet 18. oktober 2007 #1 Skrevet 18. oktober 2007 Er gravid, student som arbeider ekstra på klesbutikk.. Hva har jeg krav på av penger? Har pr dags dato fult lån.. hvor lenge får jeg penger ??
mamman t o.a Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 fullfører du 6mnd.på vgs året du har begynnt på,får du "mammastipend" i ett år etter fødselen fralånekassen
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 jeg er student ikke elev, altså går på høgskole. gjelder samme reglene da?
hagenisse Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Du har rett til 42 uker fødselsstipend fra lånekassen. Det utgjør det sammen beløpet du får idag, som student, pluss forsørgerstipend på 1 320 kroner. I tillegg til dette kan det være du har krav på foreldrepenger fra NAV(utbetalt hver måned), siden du jobber i tillegg. Som jeg har forstått det har du krav på dette vist du har tjent 33 500 de siste 6 av 10 månedene. Om ikke har du rett til det, har du rett på et engangsstønad på rundt 33 000. Håper du finner ut av det! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå